|
Post by melien on Jul 1, 2007 19:09:33 GMT 2
Sara liep nu naar Manuel toe en keek naar de ketting. "En nu?" kreeg ze uiteindelijk uit haar keel. Ze had geen flauw idee wat ze hiermee aan moest.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 19:11:55 GMT 2
Hij keek haar aan. ''Geen idee'' Zei hij zacht terwijl hij de ketting aan haar gaf. Zonder ketting was hij niks, dus wat moesten ze hiermee.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 19:16:16 GMT 2
Sara pakte de ketting aan. Ze voelde een tinteling door haar hand gaan en lied de ketting bijna vallen. " Volgens mij.." ze maakte haar zin niet af. In plaats daarvan pakte ze Manuel's hand en legde daar ook een stuk van de ketting in. Meteen begon de ketting te gloeien. (ik wil mijn ketting terug!!! )
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 19:18:36 GMT 2
De ketting wou niet meer los van elkaar. Hij zuchtte, en gaf het aan haar. ''Hier, neem jij hem maa. Ik kan wel zonder'' Hij loog, maar het zou wel moeten. Hij zou een andere ketting krijgen. Misschien niet nu, misschien een andere keer. De ketting wou niet uit elkaar, dus zou zij hem krijgen.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 19:27:43 GMT 2
Sara keek ernaar. "Nee. De ketting die ik per see terug zou willen licht veilig in mijn hutkoffer. Ik heb hem vanochtend nog gewisseld." en met die woorden drukte ze de ketting Manuel in zijn hand.
(saartje doet sociaal XD)
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 19:29:33 GMT 2
Hij keek haar weer aan. ''Oke'' Zei hij zacht en bond hem om zijn hals terwijl hij ernaar keek. Het verbaasde zich, ze waren dus verwanter. ''Maar hoe kan dit, hoe kan alles dan?'' Vroeg hij zacht aan haar.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 19:32:21 GMT 2
Daar vroeg hij teveel aan Sara. Ze wist het niet. Ze haalde lichtjes haar schouders op. "Ik weet het niet. Ik weet alleen dat het blijkbaar zo is." zei ze. Intussen dacht ze erover na hoe MAra's reactie zou zijn. Robert's reactie kon ze zich wel voorstellen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 19:36:53 GMT 2
Hij schudde zijn hofd. Het kon niet, echt niet. Hij hield zijn schouder lichtelijk op en liep toen een meter van haar af. ''Het betekent dat we dus famili zijn, zoiets'' Zei hij zacht.
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 19:38:31 GMT 2
"Hmm." was het enige geluid dat uit Sara's mond kwam. Ineens stak een koude bries op en begon het weer te sneeuwen. Ze rilde even. Het werd nu wel frisjes.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 1, 2007 19:42:21 GMT 2
''Kom laten we naar binnen gaan'' Zei hij toen het begon te sneeuwen. Hijkeek even over zijn schouder naar haar. Daarna begon hij te lopen en liet passen in de sneeuw achter.
|
|