|
Post by melien on Nov 16, 2007 21:56:29 GMT 2
Benjamin keek even naar Shirie en dacht wel te weten wat ze probeerde te achterhalen. Hij keek weer naar zijn broer. Hij begon in het Bulgaars tegen hem te kletsen. Het kwam er ongeveer op neer dat hij vroeg wat hij zoal had gedaan en dat hij Shirie maar niets moest vertellen over dat concert op dat feest.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 16, 2007 22:01:48 GMT 2
Shirie staarde Ben boos aan. 'Hoezo word even buitengesloten.' Ze stond op en rekte zich uit. 'Nou, veel plezier samen, ik zie het meteen wanneer ik niet gewenst ben.' Ze stak ahar hand op en draaide zich om.
|
|
|
Post by melien on Nov 16, 2007 22:10:20 GMT 2
Benjamin keek verbaasd naar Shirie. "Heej! Wacht eens even jij! Je wordt niet buitengesloten. Ik moest alleen even iets tegen mijn broertje, en alleen hem, zeggen." zei hij protesterend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 13:21:00 GMT 2
Shirie draaide zich weer om en glimlachte. 'Ik ga toch ook geen Spaans praten als ik bij je ben? Flauw hoor, als ik het gewoon niet mag weten. Ik bedoel, ik ben het maar.' Ze stak haar handen op en wierp hem haar meest lieve glimlach toe.
|
|
|
Post by melien on Nov 17, 2007 14:56:46 GMT 2
Benjamin stond op en liep naar haar toe. Toen hij voor haar stond sloeg hij een arm om haar heen. "Weet ik. MAar daar gaat het niet om. En dat weet je ook." zei hij lachend.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 17, 2007 15:45:34 GMT 2
Shirie kroop tegen hem aan en knikte. 'Misschien wel. ACh, tweelingen hebben toch zo'n vreemde band... Maar ik weet neit wat i kmoet doen! DE laatste jongen waar ik mee ging was Ty! Bah, hij is zo lelijk! Waarom ahd ik geen knappe jongen gekozen? Dan had ik nu eit zo'n spijt... hoe moest ik nou weten dat er geen andere jongen zou komen?' Ze snikte gemaakt en grinnikte toen.
|
|
|
Post by melien on Nov 18, 2007 13:12:10 GMT 2
Benjamin wist even niet waar ze het nou eigenlijk over had. "Weet je, ik heb nu echt geen flauw idee waar je het over hebt." zei hij naar waarheid. Hij volgde het gewoon niet meer.
|
|
|
Post by Merel on Nov 18, 2007 14:56:14 GMT 2
"Ben is niet zo vlot in dat soort dingen.. Cad jij moeten veten." Zei Thobias met een knipoog. Hij zei niks terug maar hield zijn mond over het feest. "Ic vil best vel vat spelen coor." Vervolgde hij.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 16:35:32 GMT 2
Shirie lachte. 'Kijk, op het feest waar ik laatst was, ben ik met Ty gegaan. Hij is wel een leuke jongen, maar niet bepaald knap. Na hem, heb ik alleen nog maar mijn vriendje gehad. Niet erg natuurlijk, maar nu baal ik dat ik niet als laatste vrije kus zeg maar, geen knappe jongen had.' Ze knikte naar Tobias. 'Graag. Misschien kan ik meedoen. Ik speel goed gitaar en zingen kan ik ook wel. Maar lusietern is ok prima. Jullie zijn geweldig.'
|
|
|
Post by melien on Nov 18, 2007 20:20:24 GMT 2
"Ach arme meid. Is dat nou echt zo erg?" vroeg Benjamin medelevend. Ondertussen had hij wel een ontzettend grote grijns op zijn gezicht. Op Thobias ging hij niet eens in. Wat boeide het hem nou wat zijn broertje dacht? Hij liep weer terug naar zijn basgitaar en ging weer zitten. "Okeej.. Wat?" vroeg hij toen. Doelend op het liedje dat ze gingen spelen.
|
|