|
Post by greenlightning on Nov 18, 2007 20:24:46 GMT 2
Shirie haalde haar schouders op. 'Verzin maar wat. Verras me met ene nieuw nummer ofzo. Word vast cool. ' Ze liet zich achterover zakken en sloot haar ogen. Onmiddelijk vernaderde het zwart oin haar vriendje. Ze kon een glimlach neit onderdrukken.
|
|
|
Post by melien on Nov 19, 2007 19:08:48 GMT 2
"Nou, enig idee Thobbie?" vroeg hij plagend aan zijn broer. In afwachting op diens antwoord neuriede hij een onsamenhangende melodie en sloeg een paar snaren aan op zijn basgitaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 19, 2007 20:56:13 GMT 2
'Anders zing ik wel wat,'grinnikte Shirie. 'Heb laatst aan een nieuw nummer zitten werken. Was nog voor ik met TOm had, maar vind hem nog steeds wel erg leuk. Asl jullie het wellen horen dan he.'
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 17:30:29 GMT 2
"Ja, lijkt me leuk." zei Benjamin grijnzend. Hij was benieuwd naar wat ze had geschreven. HEt was waarschijnlijk wel leuk, maar om het zeker te weten moest hij het eerst horen. Thobias was daar sowieso beter in, maar dat maakte ook niet echt uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 20:57:30 GMT 2
Shirie lachte. 'Ik heb toch echt een gitaar nodig. Ik zing enspeel meestal tegelijk, anders voel ik me zo belachelijk.' Ze hoopte dat ze de tekst nog wist. Ze werd wat nerveus van een paar van har idoelen voor haar neus.
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 20:59:22 GMT 2
"Ik heb alleen een basgitaar." zei Benjamin schouderophalend. "Nou broertje, mag ze jou gitaar misschien heeeeel even lenen?" vroeg hij met een mierzoete stem. Hij keek Thobias lief aan. Hij wist dat deze erg zuinig was op zijn gitaar.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 21:06:59 GMT 2
Shirie glimlachte.'BAsgitaar is ook goed. Klinkt misschien iets beter. Het is een beetje rock achtig. Vinden jullie vast niet erg.' Ze grinnikte, alsvast de tekst voor zichzelf opnoemend.
|
|
|
Post by melien on Nov 20, 2007 21:08:01 GMT 2
Benjamin keek meteen weer normaal. "Ha. Dat is handig." zei hij grijnzend. Hij gaf haar zijn basgitaar. Shirie vertrouwde hij er wel mee.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 20, 2007 21:52:18 GMT 2
Shirie streek even langzaam over de snaren, sloeg ze toen een voor een aan en begon toen te spelen. Ze begon met het intro, dat meteen al best snel was. Ze badenkte haar goede geheugen en zuivere stem toen ze begon te zingen.
'She's going out to forget they were together, all that time he was taking here for granted. She wants to see, if there's more than he gave, she's looking for. He calls her up, he's tripping on the phone now. He doesn't want her out there and alone now. He knows she's moving it, now she's using him. now he's losing and she don't care.
Everybody put up your hands Say I don’t wanna be in love I don’t wanna be in love Feel the beat now If you’ve got nothing left Say I don’t wanna be in love I don’t wanna be in love Back it up now You’ve got a reason to live Say I don’t wanna be in love I don’t wanna be in love Feelin' good now Don’t be afraid to get down Say I don’t wanna be in love I don’t wanna be in love.'
Ze sloeg de snaren nog een paar keer aan en grijnsde. 'Hij gaat nog wel verder, maar wat vind je? Het volgede couplet gaat over de jongen die het zat is.'
|
|
|
Post by melien on Nov 21, 2007 19:25:01 GMT 2
Benjamin had geluisterd en was versteld van hoe mooi Shirie kon zingen. "Wow. Dat is echt een mooi liedje." zei hij tegen haar nadat ze het gevraagd had. Zijn bewondering klonk door in zijn stem.
|
|