|
Post by melien on Nov 11, 2007 15:41:54 GMT 2
Benjamin zat ergens op het gras rondom Zweinstein. Waar precies wist hij ook niet. Hij had zijn basgitaar mee en was wat aan het spelen. Het klonk niet echt aangezien het een basgitaar was. Maar dat boeide hem niet. Hij zong de tekst van het liedje erbij en was even vergeten waar hij was.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 11, 2007 15:47:54 GMT 2
'Wat zing je toch vals. Verschrikkelijk, dat ze iemand als jou toestaan om te zingen.' Shirie liep breed grijnzend op de jongen af. ZOlang hij alleen was, viel hij voor een arrogant Zwadje wel mee. Was hij zelfs wel.. leuk.
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 15:49:21 GMT 2
Benjamin stopte en keek op. Hij zag Shirie. "Dat zegt de goede. Wat brengt jou hier?" zei hij grijnzend. Hij speelde weer verder op zijn basgitaar, nu alleen wel een ander liedje.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 11, 2007 15:53:03 GMT 2
Shirie lachte. 'Eigenlijk vrij weinig. Daarom dus. Ik heb niks te doen. Joey besloot vandaag maar niks te doen en is zijn bed weer ingedoken, Ace is aan het kloten emt tientallen meisjes, en de meisjes zijn met hem aan het kloten. Dus zocht beter gezeldschap. Hoe gaatie met jou?' Ze liet zich naast hem neerploffen.
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 15:54:52 GMT 2
"Dat klinkt vrij saai. Goed, ik kan eindelijk de weg vinden zonder totaal te verdwalen." zei hij plagend. Hij was vrolijk, gedeeltelijk door muziek. Hij keek naar haar en daarna even om zich heen. Het was vrij rustig. "Met jou?" vroeg hij toen.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 11, 2007 15:56:44 GMT 2
Shirie haalde haar schoduers op en leit zich achterover in het gras zakken. 'IK moet nog erg wennen aan het niet langer vrijgezel zijn. Moet me nu gaan gedragen. Als ik bij hem ben is het geen probleem, maar er loopt zoveel leuks rond...' Ze grinnikte en keek naar de lucht. 'Gaan jij en je band snel weer optreden? Wil weer eens naar een concert. De laatste die ik van jullie zag is al half jaar terug...'
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 16:07:09 GMT 2
Benjamin moest lachen. Shirie was natuurlijk nu geen vrijgezel meer, daar moest hij ook even aan wennen. "Geloof me, er komt er weer een aan." zei Benjamin met een grijns. Ze zouden optreden op het feest van Tristan, Aaron, MAriel, Charlotte en Elvira. Hij zou het alleen nog niet vertellen.
|
|
|
Post by Merel on Nov 11, 2007 17:01:02 GMT 2
Thobias liep buiten wat rond. Zijn gitaar hing op zijn rug. Hij was wat rond aan het lopen, wat in zijn geval aan het verdwalen betekende. Toen hij Benjamin zag moest hij grijnzend. Hij liep richting Ben en Shirie en ging tegenover hen zitten. "Callo!" Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by melien on Nov 11, 2007 17:05:51 GMT 2
"Heej broertje. Zin om wat te spelen?" zei Benjamin grijnzend tegen Thobias. Hij zag dat deze zijn gitaar meehad. Hij was in een erg muzikale bui wat eigenlijk best wel raar was.
|
|
|
Post by greenlightning on Nov 13, 2007 0:57:30 GMT 2
Shirie had verwachtingsvol gewacht op een verdere verklaring van Ben, maar tevergeefs. Ze zuchtte diep en glimalchte naar Tobias, die ze natuurlijk van gezicht wel kende. 'Dus... jullie hebben binnekort weer een concert...' Ze had niet de verwachtoing dat de tweelingbroer spraakzamer zou zijn, maar je wist maar nooit...
|
|