|
Post by Merel on May 14, 2007 18:05:55 GMT 2
Mariël stond te wachten bij de poort. Vilder stond daar te kijken of je wel meemocht. Ze had afgesproken samen met Shinami naar Zweinsveld te gaan. Shinami had verteld dat ze er nog nooit geweest was. Dat was jammer, het was er altijd erg leuk. Ze vond het altijd jammer als ze weer weg moesten. Waarom kon je er niet een paardagen blijven? Ze ging even haar tas na. Formulier, Toverstok - zoals altijd- Geld, ... Dat was het. Ze nam altijd een tas mee voor de spullen die ze kocht, en dat was meestal heel wat. Ze keek om zich heen of ze Shinami al ergens zag.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 14, 2007 18:08:54 GMT 2
Haastig stapte Shinami van de hordes af, ze wist dat ze had afgesproken bij de poort. In haar tas zat eigenlijk alleen maar haar formulier, een flesje water en wat geld, owja..en haar toverstok voor het geval dat. Bij de poort bleef ze stil staan, wetend dat Mariël er al was. "ben toch niet te laat he?" vroeg ze toen in de richting waar Mariël stond. Ze had niet zo snel alles gevonden, voornamelijk haar formulier was ze kwijt, die niet meer op het kastje lag. Gelukkig had ze hem gevonden onder haar bed.
|
|
|
Post by Merel on May 14, 2007 18:24:35 GMT 2
Mariël lachte. "Nee hoor, je kunt alleen telaat komen voor een les, vandaag zijn we lekker lesvrij!" Zei ze. Ze ging naast Shinami staan. "We moeten eerst het formulier laten zien, en dan kunnen we opweg." (hoe kom je ookalweer in zweinsveld?) Zei ze. Ze pakte alvast het Formulier. Er stond van alles over haar op. Ook de handtekening van haar ouders, zodat ze mocht. "Ik ken wel wat leuke plekken." zei ze. "Een kroeg, Snoep winkel, Fopshop. De meest gekke dingen."
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 14, 2007 18:30:00 GMT 2
( Zou ik niet weten XD )
"Gelukkig maar, straks was je al weg, maar ik denk niet dat je dat echt zou doen" Shinami voelde in haar tas, tot haar vingers zich sloten om een opgerold formulier. Die haalde ze uit haar tas "Waar staat vilder eigenlijk?" vroeg ze toen. Ze luisterde naar wat Mariël te vertellen had. "Waar gaan we dan als eerste heen?"
|
|
|
Post by Merel on May 14, 2007 18:35:13 GMT 2
"Tuurlijk ga ik niet zomaar weg! Als je iets afspreekt hou je je daaraan, Desnoods had ik hier mijn kamp opgeslagen!" Zei Mariël. Ze lachte, oke dat was wel wat érg overdreven, maar toch, ze meende het wel. "Jij mag bepalen waar je als eerst heen wil.." voegde ze erachteraan. Ze pakte Shinami's arm, en leide haar naar Vilder. Ze gaf hem haar papiertje. "Goed.."Bromde Vilder. Mariël grinnikte. "Ik zou maar blij zijn dat je hém niet kan zien." Fluisterde ze zacht in Shinami's oor.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 14, 2007 18:37:17 GMT 2
Shinami moest lachen en gaf toen haar formulier aan vilder. Die volgens haarzelf vreemd naar haar keek vanwege haar ogen. Die bromde toen hetzelfde en gaf het forumlier terug. "Eh..ik wil wel eerst naar een soort kledingwinkel, hebben ze hier een winkel met linten ofzo?" Daar was ze dol op en kreeg ze vaak opgestuurd van haar familie. In elk hoekje van elk lint stond de kleur van het lint zodat ze wist welke ze om deed. "Als dat er niet is een café"
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 15:35:11 GMT 2
(we gaan gewoon via zo'n vago koets ) Mariël dacht na... Een kleding winkel? "Volgens mij.. Is er wel eens. " Zei ze bedenkelijk. "We kunnen even kij... Het even vragen?" ze bedacht zich nog net bij het laatste. kijken werd wat moeilijk. Ze begelijde Shinami naar een van de Koetsen en stapte in. Het deurtje werd gesloten en ze begonnen te rijden. Ze dacht nogsteeds na. "Ja, ik denk wel dat er een kleding winkel is, moet bijna wel zou ik zeggen. Heb je dan al veel linten?" Ze was eigenlijk wel nieuwsgierig naar die linten, ze droeg bijna nooit linten, want ze wist niet goed wat je er mee moest doen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 15, 2007 15:47:13 GMT 2
Shinami glimlachtte "Al heel veel, allemaal van mijn familie en vrienden gehad, onderaan elk lint staat de kleur geschreven, zodat ik wel weet wat bij me kleding past" zei ze. Vragen..ja dat kon wel, ookal was ze niet iemand die graag dingen vroeg, tenzij ze hulp nodig had. "je kan er altijd veel mee, je kan het om je polsen doen, om je nek, in je haar of op je kleding, het ligt eraan waar je zin in hebt"
|
|
|
Post by Merel on May 15, 2007 16:08:56 GMT 2
"Misschien is het niet zo'n slecht idee het ook eens te proberen." Zei ze en dacht eraan. Misschien stond het nog leuk ook nog. De koets kwam met een schrok tot stilstand. Mariël moest zich vasthouden om niet voorover te kukelen. Ze opende de deur. "Zweinsveld!" Zei ze met een Magisch stemmetje. Ze hield de deur voor Shinami open. Ze keek ondertussen om zich heen. Zoals gewoonlijk waren er veel mensen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 15, 2007 16:21:18 GMT 2
Eventjes hoorde dat de koetsdeur open ging, ze schoot richting die kant en sprong toen uit de koets. "Welke kant eerst?' vroeg ze toen. Ookal wist ze niet precies hoe het eruit zag. Waarschijnlijk wel mooi en druk door al die mensen die ze hoorde kletsen.
|
|