|
Post by Merel on May 21, 2007 18:04:54 GMT 2
Mariël keek eerst even verbaast. Ze wist meer dan je zou verwachten. "Ik weet niet welke maar je hebt, Maar volgens mij niet zo'n hele grote." ZEi ze en keek even Naar Shinami. Waarschijnlijk ongeveer haar maat dacht ze. "Maar die je nu vast hebt, is erg mooi." Ze liep naar een pas hokje (of doe je dat anders?) en pas te hem. Hij was erg mooi, en paste! Hij was donkerblauw, en liep schuin aan de onderkant. Vanaf de heupen tot onderaan toe liepen allerlei, extra stukken stof, rimpelend (geen flauw idee hoe je dat uitlegd xD) MEt allemaar lichtblauwe strepen. ZE draaide een rondje.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 22, 2007 15:48:11 GMT 2
( Lol, dat heten inderdaad paskamers/hokjes en zo doet je dat wel XD )
Shinami volgde Mariël en sloot het hokje waar zij inging, vliegensvlug had ze de jurk aan en had aan de stof gevoeld dat hij van achteren lang was en van voren kwam hij net tot over haar knieën. Kleine nep-diamantjes maakte de lijn van achter de jurk tot vooraan af. En de mouwen waren precies lang genoeg om over haar handen te vallen in een soort van punt. De stof voelde perfect aan en precies goed genoeg voor haar, maar ze had niet echt een jurk nodig.Aangezien deze gewoon te perfect was besloot ze hem toch te nemen. Nog in de jurk liep ze het hokje uit en haalde haar hand door haar haren.
|
|
|
Post by Merel on May 27, 2007 14:32:51 GMT 2
Mariël keek naar Shinami die haar jurk aan had. "Hij staat je echt goed, en het is een mooie jurk!" Zei ze en bekeek haar nog eens. Ja die kleur stond haar ook leuk. Zelf draaide ze ook nog een rondje voor de spiegel. Deze nam ze, had ze besloten. Ze ging het pashokje weerin, deed haar gewone kleren aan en legde de jurk alvast op de toonbank. "Eigenlijk moet er nog iets bij, soort sierade, of iets dergelijks."Dacht ze hardop en keek in het rond. "Wat denk jij?" Vroeg ze uiteinderlijk maar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 29, 2007 19:10:19 GMT 2
"Daar heb je gelijk in" zei Shinami, ze verdween zelf ook weer in haar pashokje. Voorzichtig trok ze de jurk uit en hing hem weer aan het haakje, daarna schoot ze in haar spijkerbroek en truitje. Daarna bukte ze eventjes om haar tas te zoeken die ze niet had opgehangen maar op de grond had gelegd. Uiteindelijk sloten haar vingers zich om de schouderband en liep ze het hokje uit. De jurk legde ze ook op de toonbank. "Maar wat voor sieraden?" vlug legde ze de twee linten er nog ook bij die ze had uitgekozen.
|
|
|
Post by Merel on May 30, 2007 15:26:17 GMT 2
"Ik weet niet." Zei ze en dacht na. Ondertussen pakte ze ook 2 lichtblauwe en 2 donkerblauw linten neer. "Ik denk dat ik ook maar eens wat linten meeneem." ze legde alles op de toonbank. "Misschien iets van armbanden of oorbellen? Misschien kunnen we ergens nog leuke schoenen vinden.. Ik weet niet.. Jij enig idee?" Ze keek naar Shinami.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 30, 2007 18:27:07 GMT 2
Kort schudde Shinami haar hoofd. "We zullen wel zien" zei ze glimlachend. Ze betaalde haar kleren en pakte het tasje van de toonbank. "hup, ik wil een boterbier zometeen" zei ze lachend tegen Mariël. En dat zou haar zeker niet tegenhouden. "Nou, we zijn in ieder geval geslaagd met kleding en linten, nu nog bijpassende schoenen ofzo zoals je net zij"
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 10:31:19 GMT 2
"Oke, gaan we eerst naar de 3 bezemstelen, daarna zien we wel weer denk ik zo." Ze rekende ook haar kleren af, pakte de tas aan en liep naar buiten. Het belletje rinkelde dat de deur open ging. Tevreden stapte ze naar buiten. Nu had ze weer een mooie jurk erbij. Ze hield de deur open voor SHinami. "We moeten nu.. Naar links. Aangezien we net rechtsaf de winkel in liepen. Als we dan een eindje rechtdoor lopen, Komen we volgens mij in de 3 bezemstelen." Ze keek nog even in het rond en constanteerde toen dat ze het goed had.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 31, 2007 17:31:33 GMT 2
Shinami hoorde het belletje van de deur rinkelen en snapte al dat Mariël de deur had geopend. Rustig liep ze naar buiten toe en voelde de wind toe draaide ze zo dat ze naar links keek. "Oke, een eindje rechtdoor zei je?" Shinami zette twijfelend wat passen aangezien de menigte erg druk was en ze Mariël zeker niet kwijt wou raken door haar niet meer te horen.
|
|
|
Post by Merel on May 31, 2007 20:36:59 GMT 2
Ze pakte Shinami's hand beet, aangezien het aardig druk begon te worden. "Eerst naar Links en dan recht door." zei ze met een glimlach. Ze begon in de richting van de 3 bezemstelen te lopen. "Aangezien we al een galajurk hebben, Waar gaan we deze eigenlijk voor gebruiken? ANdere speciale gebeurtenissen?" Dat vroeg ze zich eingelijk af, misschien wist Shinami het antwoord. Zijzelf kon er niet zo gauw opkomen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 1, 2007 17:25:47 GMT 2
"Eh..een nieuw bal? Wie weet is er binnenkort weer iets, ookal zou je me niet moeten vragen wat" zei Shinami. Ze voelde dat ze half werdt meegetrokken aangezien Mariël haar hand vast had gepakt vanwege de drukte. Snel begon ze verder te lopen zodat hun handen voorlopig in de menigte niet uit elkaar zouden gaan, tot op een plek waar het rustig zou zijn.
|
|