|
Post by Merel on Dec 17, 2007 19:43:38 GMT 2
Jennice glimlachte. "Nou dankje." Zei ze grijnzend. Ze keek hem onderzoekend aan. "Heb je ook leuke hobbies ofzo?" Vroeg ze toen om toch maar ergens over te beginnen.
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 19:47:52 GMT 2
"Ach, naast school, mijn vrienden en de band heb ik niet echt veel tijd voor hobbies." antwoordde met een grijns. "Jij?" voegde hij er daarna vragend aantoe.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 19:31:33 GMT 2
"Speel jij in een band? Hoe stoer!" Zei ze en grijnsde. "Niet echt nee.. Veel uitgaan met vriendinnen en zo.. Maar verder niet echt nee." Zei ze en glimlachte weer lieflijk naar hem.
|
|
|
Post by melien on Dec 18, 2007 19:39:38 GMT 2
"Ja, Fall Out Boy." zei hij met een grijns. "Hoe bedoel je uitgaan?" vroeg hij. Hij wist neit zeker hoe hij dat moest opvatten. Hij keek haar vragend aan met een verleidende (leuk woord joh^^ ) glimlach.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 12:53:55 GMT 2
{Jaa sexy woord ^^, }
"Uitgaan? Nou gewoon dat je met vriendinnen naar een club gaat waar je kan dansen enzo." Legde ze glimlachend uit. "Maar de Fall Out Boys! Speel jij daar echt in mee! Hoe Stoer!" Zei ze en grijnsde nu ook verleidend naar hem.
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 18:26:15 GMT 2
"Ow zo." zei hij met een grijns. Hij kende het wel, maar hij deed het niet echt vaak. "Nouja, ik speel er niet echt in. Ik zing meer." zei hij met een grijns. Hij kon weinig anders meer. MAar wat wil je met zo'n gezelschap?
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 18:32:40 GMT 2
Jennice grinnikte en schoof iets naar hem toe. "Das wel heel cool weetje. Echt knap hoor dat je dat kan.. Ik heb de band wel horen spelen, echt hele mooie muziek hoor!" Zei ze en flirte behoorlijk met hem.
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 18:34:18 GMT 2
"Ach. Zo goed zijn we nou ook weer niet." zei Benjamin, het compliment wegwuivend. Hij legde zijn arm om haar schouders, hij probeerde het tenminste.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:09:21 GMT 2
Jennice schoof nog wat dichter bij zodat het ook lukte. "Nou het is niet niks hoor. Het is wel echt heel vet.." Zei Jennice alsnog. "Dus je oefend vooral denk ik zo?"
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 20:17:46 GMT 2
"Als jij het zegt.." zei hij schouderophalend. Hij keek even voor zich uit. "Ja, en af en toe is er ook wel een optreden, maar dat is maar zelden.." zei Benjamin. Hij keek naar haar met een verleidelijke blik (op z'n jongens).
|
|