|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:19:22 GMT 2
Jennice keek hem aan met zo'n zelfde blik. Alleen dan zoals alleen meisjes dat kunnen. {^^,} "Nou dan ga ik alvast een plekje reserveren!" Zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 20:34:29 GMT 2
"Jij komt er vast ook wel zo in." zei hij met een halve glimlach (waar haal ik al ie termen vandaan? oO xD). Hij bracht zijn hoofd steeds ietsjes dichter bij het hare.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:37:42 GMT 2
"Denkje?" Zei ze met een schattig stemmetje en zag waar hij mee bezig was. Grijzend besloot ze er aan toe te geven en boog zich ook naar hem toe. {leuk toch? XD}
|
|
|
Post by melien on Dec 19, 2007 20:41:26 GMT 2
"Tuurlijk." zei hij zachtjes, nog net voordat zijn lippen de hare raakten. (ja hoor...) Het verbaasde hem een klein beetje dat ze het toe liet, n toch ook weer neit.
|
|
|
Post by Merel on Dec 19, 2007 20:42:50 GMT 2
Jennice glimlachte nog even voordat ze hem terug zoende. Weer iemand die aan haar lijstje toegevoegd kon worden. {XD} Hij zoende wel goed trouwens merkte ze op.
|
|
|
Post by melien on Dec 20, 2007 12:33:23 GMT 2
(omg ) Benjamin merkte dat ze zachte lippen had en raakte eventjes van de wereld. Na een tijdje opende hij zijn ogen weer en keek haar glimlachend aan. “Je kan goed zoenen.” Zei hij met een speelse grijns.
|
|
|
Post by Merel on Dec 20, 2007 14:16:17 GMT 2
{Lool XD}
"Dankje." Zei Jennice nadat ze ook haar ogen weer had geopend. "Jij doet het anders ook niet verkeerd hoor." Zei ze en grinnikte even terwijl ze met haar hand door haar haar ging.
|
|
|
Post by melien on Dec 21, 2007 11:24:43 GMT 2
(eigenlijk is de naam benjamin in deze situatie heel erg verkeerd.... *poked mentor* die heet ook benjamin... enk ging in een tusseuur antwoorden en toen zat anne naast me... guess what happened xD) "Dankje." zei hij met een grijns. Eerst had Benjamin de neiging gehad om 'weet ik' te zeggen voor de gein. MAar dat leek hem niet zo'n heel goed idee.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 15:48:51 GMT 2
[wahaha Stoute Anne die nogsteeds niet weet in welke klas ik zit XD *ziet effect voor zich* Looool XD Veel plezier trouwens deze vakantie!! (waar je dan ook allemaal heen gaat )] Jennice grinnikte en nestelde zich toen lekker tegen Benjamin aan. {heeft daar nu lol om XD} Ze ging weer met haar hand door haar haar en wist zo snel niks te zeggen, dus zei ook even helemaal niks.
|
|
|
Post by melien on Dec 24, 2007 23:31:41 GMT 2
(helemaal vanuit duitsland^^ ik heb nu echt telkens verkeerde beelden in m'n hoofd door anne -_-)
Benjamin keek even voor zich uit. Hij wist niet echt iets te zeggen. Uiteindelijk stelde hij maar de eerste vraag die in hem op kwam. "Nog iets leuks gepland?" vroeg hij.
|
|