|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:42:47 GMT 2
Jennice stond bij de Bezemstandaard. Ze had eigenlijk geen idee wat ze hier deed, want ze kon niet vliegen, en wou het ook niet doen ook. Ze had een zomers jurkje aan en naaldhakken. zoals altijd. Ze besloot maar op de grond te gaan zitten, en ze maakte het zich wat gemakkelijk.
|
|
|
Post by melien on Dec 13, 2007 22:46:23 GMT 2
Benjamin liep zingend in het rond. Hij had geen flauw idee waar hij naar op weg was, maar dat boeide hem ook erg weinig. Hij had nog niet eens door dat hij net langs het zwerkbalveld was gelopen. Het kon hem nog minder schelen dat hij richting de bezem standaar liep. Vandaag was weer eens zo'n dag waar zijn omgeving hem niets uitmaakte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:49:18 GMT 2
Jennice had net haar borstel weer uit haar tas gehaald en was weer met haar haar bezig toen ze Benjamin zag. Ze kende hem niet zo goed. "Hallo." Zei ze vrienderlijk en glimlachte lief naar hem terwijl ze verder ging met haar haar.
|
|
|
Post by melien on Dec 13, 2007 22:52:59 GMT 2
Benjamin keek verbaasd naar Jennice. Hij had haar dus nog niet gezien. "Hoi." zei hij met een glimlach. Hij stopte met zingen, en ook met lopen. Hij bekeek Jennice evn goed en kwam tot het besluit dat ze er erg leuk uit zag. "Vind je het erg als ik erbij kom zitten?" vroeg hij.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 22:55:20 GMT 2
"Geen énkel probleem mee." Zei ze grijnzend en moest toe geven, zo slecht zag hij er niet uit! "Hoe komt het dat ik jou ergens van ken? Je bent me zeker niet ontgaan, maar ik weet je naam zo gauw niet meer.. " Zei ze toen ze zo gauw zijn naam niet meer wist.
|
|
|
Post by melien on Dec 14, 2007 15:48:48 GMT 2
Benjamin ging rustig zitten. "Meerdere mensen kennen me." zei hij met een glimlach. Hij had echter door dat haar dat alsnog niet echt veel zei. "Benjamin Goodkind." voegde hij er met een grijns aantoe. "En jij bent?" vroeg hij daarna. Hij kende nog bar weinig mensen op zweinstein.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 15:57:05 GMT 2
"Die naam heb ik zeker weten eerder gehoord." Zei Jennice nadenkend. ZE stopte haar borstel weer in haar tas en keek hem even aan en glimlachte toen. "Jennice.. Jennice Fortein." Zei ze glimlachend.
|
|
|
Post by melien on Dec 15, 2007 12:54:49 GMT 2
"Mooie naam." zei hij met een glimlach. "En toepasselijk." voegde hij er na een korte pauze aantoe. Hij keek weer eventjes voor zich uit en bedacht wat hij kon zeggen zonder erg persoonlijk te worden maar ook zonder onpersoonlijk te blijven.
|
|
|
Post by Merel on Dec 16, 2007 21:54:30 GMT 2
Jennice keek hem aan. "Hoezo Toepasselijk?" Vroeg ze met een giegel en ging weer met een hand voor haar haar en keek hem nu vragend aan. Zij stelde wel een de vragen, dat werkte meestal wel goed.
|
|
|
Post by melien on Dec 17, 2007 10:33:39 GMT 2
"Nou... Een mooie naam past toch bij een mooi meisje, of niet soms?" antwoordde Benjamin met een glimlach. Hij keek haar weer aan. De omgeving kende hij inmiddels wel.
|
|