|
Post by greenlightning on May 12, 2007 17:03:59 GMT 2
Terry grijnsde breed. 'Dankje!' Riep ze en ze vloog terug naar de kast. Daar haalde ze een slurk uit en gooide die naar Tyra. 'Laten we eens kijken wie het beste kan schieten en vliegen! Doet er iemand mee?' Terry schoot omhoog, maar een louping en vloog onderste boven verder. Ze had er enorm veel zin in. Wedstrijdje, wedstrijdje... 'Tijd voor de echte wedstrijden om te beginnen! Wie tegen wie ookalweer voor de eerste wedstrijd?' Tyra dacht even na. Ze had geen flauw idee. Ze gooide de slurk in de lucht en ving hem weer op. 'Ik doe in elk geval mee. Nog iemand?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 17:06:33 GMT 2
"Ik doe ook wel mee, met de snaai of zonder, want dan haal ik hem wel eventjes terug" zei Tifa. Ze keek naar het gouden kleine bolletje die alle kanten opsuisde en eventjes om haar hoofd. Nu steeg ze zelf ook op, in de hoop dit keer niet haar evenwicht te verliezen als iemand vanaf de grond haar liet schrikken. "Wie tegen wie in de eerste wedstrijd? Geen idee" zei ze toen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 17:13:27 GMT 2
Terry draaide zich weer recht en vloog naar hen toe. 'We zijn nu met een ongelijk aantal. Dat is wel balen. We hebben of nog een, of nog drie spelers nodig. Laten we dat eerst maar doen. Tyra en ik gaan neti samen, ik wil haar nu eidnelijk verslaan!' Uitdagend keek Terry het blonde meisje aan. Tyra keek zelfverzekerd terug. Terry was snel, maar Tyra was heel sportief en goed getraind. In een wedstrijd was het tussen die twee altijd een gelijke strijd geweest. Nu nog een vierde speler vinden.. 'We kunnen ook een adner spel doen!' Riep terry opeens. Ze vrog om de bal en Tyra gooide die. 'Kennen jullie 'Hoogvliegers?' Het was een spel waarbij de bal steeds zo hoog mogelijk werd gegooid. Als de bal ging dalen vloog je erop af en probeerde je die te pakken. Als je de bal had, mocht je vanaf die plek proberen te scoren. Als je miste, moets je aan eht adnere eind van het veld gaan staan. Als je scoorde, mocht je een stukje hoger staan dan de anderen als de bal gegooid werd. Als de bal de grond raakte, begon het spel opnieuw.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 12, 2007 17:20:36 GMT 2
"Dat ken ik wel ja, laten we dat maar doen" zei Tifa lachend. Ze vloog snel achter de snaai aan totdat ze hem had. Het stribbelde tegen in haar hand toen ze hem stevig vast had. Snel daalde ze naar de grond en borg de snaai op die bijna weer weg vloog. "Oke, wie gooit de bal als eerst omhoog?' vroeg ze toen nieuwsgierig. Dit spel kende ze maar sinds een korte tijd en had het maar een keer gespeeld, dit leek haar een echt leuk spel om vaker te spelen. Dit was anders dan zwerkbal, want er speelde geen snaai mee, alleen maar een bal.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 12, 2007 19:22:19 GMT 2
Lili was met haar hoofd bij haar gedachtes op het schoolterrein aan het lopen. Wat ze niet door had, was dat ze op een gegeven moment nog geen 40 meter van het Zwerkbal Stadion afstond. Pas toen ze enkele meters voor de hoge muren van het Stadion stond, zorgde de schaduw ervoor dat ze doorhad waar ze was. Even wierp ze een blik omhoog en ving met haar oren enkele stemmen op. Ze besloot het Stadion binnen te gaan, ze hield van vliegen , zowel op een bezem als in een vliegtuig. Ze kon alleen voor geen meter Zwerkballen , maar vond het leuke wedstrijden om naar te kijken. Nu stond Lili aan de rand van het groene Zwerkbalveld. Ze zag 3 mensen op bezems rondvliegen, maar kon niet goed herkennen wie het waren. Net als een indiaan op de uitkijk bekeek ze de rondvliegende leerlingen eens beter.
|
|
|
Post by greenlightning on May 12, 2007 21:43:14 GMT 2
'Laten we dat dan maar doen! Okeej, wie gooit als eerste? Misschien iemand die neit mee doet. Dat is wel zo eerlijk. Eens zien...' ze keek eht veld rond. Ze zag lili die net binnen kwam. Prooi. Ze maakte een duikvlucht en schoot op hety meisje af. Vlak voor haar stopte ze abrupt. 'Hey Lili, doe je mee? - alsof ze niet beter wist- Als je neit wil.. zou je dan misschien willen helpen? We gaan Hoogvleiger doen. Maar iemand moet de bal gooien. Wil je dat doen?'
Tyra keek omlaag. Ze had ook iemand anders kunnen nemen.. Ze haalde haar schouders op. Het maakte haar eigenlijk niet veel uit. Ze keek naar Tifa en grijnsde breed. 'Als je tijdens de wedstrijd ook zo vangt, dan verslaan we ze allemaal, Tif!'
|
|
|
Post by Lisa .. on May 13, 2007 0:34:46 GMT 2
Lili had even de andere kant opgekeken en had Terry niet aanzien komen. Toen die zo plotseling voor haar opdook schrok ze even en zette een stap achteruit, als reactie. 'Wow, Goeiemorgen.' zei ze met een lichte grijns. Even luisterde ze naar het verhaal van Terry en antwoordde:'Hoogvlieger? Ik wil wel helpen, maar dan moet ik eerst eens weten wat ik uberhaupt zou moeten doen.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 11:18:03 GMT 2
"Als ik dan genoeg energie heb wel,dan hebben we een grote kans om te winnen" Tifa keek naar Lili en Terry. "Je moet de bal omhoog gooien" schreeuwde ze toen naar beneden. Lachend vloog ze een rondje en keek naar het kistje die op de grond stond, het trilde eventjes maar stond toen compleet stil. "Zeg, waneer is de eerste wedstrijd eigenlijk?"
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 13:55:31 GMT 2
Tyra haalde haar schouders op.' Over een week ofzo... mischien twee. Ik heb geen idee.' Ze keek naar Lili en schudde even haar hoofd. Een bal omhoog gooien was toch neit zo moeilijk? Terr stapte van haar bezem en gaf die aan Lili. 'Ik haal even een andere voor je!' riep ze en ze rende naar de bezemstandaard. Een paar minuten later kwam ze terug. Ze had een ouder model bij zich dan haar eigen vuurflits, maar dat maakte niet uit. Ze heofde alleen maar de bal omhoog te gooien. 'Kom, ik laat het je zien.' Ze stak de andere bezem uit om die te ruilen tegen haar eigen bezem.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 13:58:41 GMT 2
Enkele seconden later verscheen er een andere gedaante op het veld. Hij had een bezem in zijn hand omdat hij gewoon even wou vliegen. Bill keek omhoog toen hij verschillende meiden zag. Leuk...alleen maar meiden, kan toch wel leuk worden? dacht hij. Hij vloog omhoog en ging naast Tifa zweven, een oude vriendin. "Wat gaan jullie doen Tif?" vroeg hij aan haar. Tifa glimlachtte eventjes "hoogvliegen, meedoen?" Bill keek eventjes naar Terry en Tyra "Als dat mag van jullie"
|
|