|
Post by greenlightning on May 13, 2007 14:08:51 GMT 2
Tyra keek hem even onderzoekend aan. Toen knikte ze. Terry keek omhoog en zwaaide vrolijk. 'Tuurlijk! Hoe meer hoe leuker! Kan je goed vliegen? Dan wordt het spannend, Tyra en Tifa zijn geweldig en ik... ik ben best snel.' Ze grinnikte en sprong op haaar bezem. Ze besloot te deomonsteren hoe snel ze was en schoot op hen af. Ze was heel erg blij emt deze bezem. Ze stak haar hand uit. 'Ik ben Terry trouwens. Terry Black'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 14:11:57 GMT 2
Bill was eventjes overdonderd door de reactie die Terry gaf en daarna op hun af schoot. Toen schudde hij haar hand "Bill Kaulitz en dan zal het zeker wel een spannend spel worden" Hij kon inderdaad wel snel vliegen, hij was jager van huffelpuf.
Meteen dook Tifa een stukje omlaag om daarna weer omhoog te vliegen. "Bill is zeker wel snel hoor!" zei ze toen lachend.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 13, 2007 14:14:55 GMT 2
Lili kreeg Terry's bezem in haar handen geduwd en ruilde die weer om met een schoolmodel. Ze bekeek hem even en bedacht dat ze het er maar mee moets doen. Vervolgens stapte ze op en steeg op naar de anderen. 'Bij mij houdt het op na beetje vliegen, ik gooi die bal wel.' zei ze tegen de rest.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 14:20:03 GMT 2
Terry lachte en knikte vrolijk. 'Dat is wel een van de belangrijkste dingen uit het spel hoor. Als de bal niet wordt gegooid, dan kunnen we uren op dezelfde plaats blijven hangen.' Tyra stak ook haar hand uit. 'Tyra Mycaro. Leuk je te ontmoeten Bill.' Ze vond dat dat moest. Ze dacht niet dat hij haar kende en ze vond dat je de namen van je tegenstanders moest kennen. Terry vloog pijlsnel een rondje en stopte weer op haar beginplaats. 'Beginnen?' Tyra knikte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 14:24:00 GMT 2
Bill pakte Tyra's hand om die van haar ook te schudden. "Oke, laten we maar beginnen, wie met wie?" vroeg hij toen. Hij wist niet wat de meiden het liefste wouden dus hun konden maar beter kiezen. Hij dacht zelf dat Tifa en Tyra gingen en dat hij met Terry moest.
Ook Tifa knikte nu en vloog wat omlaag "Vanaf deze hoogte beginnen we oke?" zei ze toen.
|
|
|
Post by Lisa .. on May 13, 2007 14:32:41 GMT 2
'Lili Revim' zei Lili tegen Bill en knikte even. Even vloog ze wat lager. Ze hield de bal vast, wachtend tot de andere klaarwaren. Even tuurde ze over de randen van Stadion, richting het kasteel, naar het meer, naar het Verboden bos en tenslotte keek ze weer nar de anderen.
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 15:15:58 GMT 2
Tyra keek van Terry naar Tifa, naar Bill en weer terug. 'Was het bij dit spel niet ieder voor zich? Of doen we het in teams? Dat heb ik nooit gedaan...' Ze leek een beetje onzeker. Terry glimlachte echter blij. 'Goed idee, teams! Ehm, ja goed idee. Wie met wie? Er zullen zoiezo twee T-s bij elkaar gaan. Anders laten we jou beslissen. Met wie wil jij Bill?'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 15:23:43 GMT 2
"Dat maakt mij niet uit" zei Bill meteen, "maar ik wil wel een keer tegen Tifa strijden" Hij had altijd samen me haar gespeeld tegen anderen maar dit keer wou hij tegen haar.
"mee eens! Dat wil ik ook wel eens" zei Tifa grijnzend. Ze keek eventjes naar Terry en Tyra. "Ik weet niet, jullie kiezen maar"
|
|
|
Post by greenlightning on May 13, 2007 15:28:02 GMT 2
Tyra keek naar Terry. Ze had nog nooit met haar samen gespeelt, maar ook nog nooit emt Bill. Wat wilde Terry? Terry haalde haar schouders op. 'Ik wil wel een keer met Tifa, ik bedoel, ik moet altijd tegen je, nu eens een keer samen met jou. Kijken of we een goed team zijn.' Tyra knikte. 'Ik vind het prima. Nou, Bill, blijkbaar zit je met mij opgescheept, ik hoop dat je dat niet erg vindt.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on May 13, 2007 15:32:04 GMT 2
Bill schudde lachend zijn hoofd "mij maakt het niet uit met wie ik moet hoor" zei hij toen. Tyra en hij zouden waarschijnlijk wel een goed team vormen. Tifa knikte "Oke, dan gaan we toch beginnen of niet soms?" vroeg ze. Bill vloog eventjes naar Tyra zodat hij naast haar hing. De teams waren gemaakt dus ze konden beginnen.
|
|