|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 21:05:50 GMT 2
Vic had het hele gebeuren toegekeken en was gestopt met het dirigeren. Hij vloog naar Tristan en keek hem aan. 'Wat heeft die nou weer, mogen wij ook ons lolletje hebben. En dan eerst netjes vragen, een Zwadderaar, en dan bedreigen met een stok, wat heeft hij!' Vic praatte een beetjedubbelop maar dat vergat hij op het moment.
Meera keek met een geschrokken blik naar de reactie van Thomas en Rachanna die hem probeerde te kalmeren. Er was echt iets ernstigs mis met Thomas, ze wist misschien dan wel aardig wat over dooddoeners enzo maar dit moest anders liggen. Langzaam vloog ze naar de medezwadderaars maar zei niks.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 21:07:26 GMT 2
Rachanna zuchte ook.. Zij had ook 'bijles' gehad.. Maar gelukkig niet van Bellatrix van Detta.. Gelukkig gewoon van haar Vader.. "Ik weet er genoeg van.. Dat is zwaar.. Nouwja je weet wel.. " Ze zuchte nogmaals en legde even haar hand op zijn schouder.. "Vergeet het even en speel lekker een potje Zwerkbal oke?" ZEi ze nogsteeds zacht tegen hem.
Tristan keek Thomas en Rachanna nog een beetje geschrokken en boos na.. "Ik weet niet.. Maar ik vind ze met de dag gestoorder worden.. Maar goed.. Zullen we verder gaan? Of wou je ons publiek laten wachten?" Zei hij en wist weer een grijns tevoorschijn te toveren, al bleef hij verbaast en geschrokken.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 21:10:54 GMT 2
Thomas slikte even en knikte dan vaag. "Ik trek het wel" zei hij als bevestiging dat Rachanna zich geen zorgen hoefde te maken "Ik heb het allemaal onder controle enzo"
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 21:19:47 GMT 2
"Dat vraag ik me af.." Mompelde ze nog.. "Oke.. Laten we dan maar gaan Zwerkballen en hun gewoon even negeren.. Dat moet niet zo moeilijk zijn toch?" Vroeg ze nog aan hem en keek hem nog even aan..
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 21:49:41 GMT 2
"Nee" zei Thomas en schudde zijn hoofd "Ik weet ook niet waarom ik het deed, niet meer in ieder geval. Iets knapte, ofzo". Hij zoefde naar beneden om de beukers los te maken, madame Hoogh kon ieder moment op haar fluitje blazen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 22:11:22 GMT 2
Rachanna keek Thomas na. Ze ging het er zeker nog eens met hem over hebben.. DAt was duidelijk. Ze vloog naar Meera..
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 22:23:27 GMT 2
'Op een goede afloop.' zei Meera globaal. Ze wist even niet wat te zeggen over Thomas en alles maar probeerde zich te concentreren op de Slurk.
Vic was opgehouden met dirigeren. 'Ze bleren dat lied nog wel even door, nu op wedstrijd concenteren.' zei hij tegen Tristan en wees naar Thomas die met de beukers aan de gang ging.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 22:25:13 GMT 2
"Ja goed idee." Zei hij terwijl hij een laatste zwaai gaf.. "Succes en op hoop van zegen!"Zei hij grijnzend en vloog naar zijn ringen toe en bleef ervoor zweven.
Rachanna keek naar Meera en knikte.. "Laten we hopen van wel ja.. Ik had net zo'n zin in dat feest!" Zei ze terwijl ze in het midden van het veld ging hangen.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 22:30:22 GMT 2
'Daarom. Ik moet me aan mijn belofte om gitaar te spelen houden dus!' riep ze naar Rachanna. Een laatste keer wreef ze in haar handen. 'Kom maar op.' mompelde ze in zichzelf.
Vic vloog naar de grond, waar zijn drijversknuppel was beland. Behendig raapte hij deze op en ging lager dan de meeste spelers vliegen, op ongeveer de middelijn. Als hij omhoog keek zou hij iedereen en de beukers in de gaten kunne nhouden. Toen stak hij zijn duim nog even op naar Tristan, er hing veel vanaf.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 26, 2007 9:42:10 GMT 2
Met een 'zoef' geluid soefden de beukers omhoog, het speelveld op. Thomas volgde ze en wist er meteen een richting een jager van Ravenklauw te slaan. Hij keek even om zich heen en probeerde zich op de wedstrijd te concentreren.
|
|