|
Post by Merel on Jul 25, 2007 20:29:50 GMT 2
Tristan keek lachend naar Vic... Sinds Wanneer VROEG een Zwadderaar dat zo beleefd aan hun.. "Wat denk je Vic.. Zullen we stoppen? Ik denk trouwens niet dat dat zoveel zin heeft.. Nu ze dat nummer eenmaal kennen."Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 20:33:20 GMT 2
Thomas staarde naar Tristan en deed moeite zijn woede te beheersen. Hij trok het echt niet meer. De problemen die hij al had, de lessen van Bellatrix, dan kon een debiele ravenklauwer er écht niet meer bij. Voor hij het wist had hij zijn toverstok getrokken en deze op de keel van Tristan gericht "Hoor eens!" schreeuwde hij en zijn stem sloeg over "Ik heb al genoeg aan mijn hoofd! Meer dan genoeg! Zorg er gewoon voor dat ze ophouden!"
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 20:36:24 GMT 2
Geschrokken keek Tristan naar de Toverstok die op zijn keel gericht was.. "Chill eens even zeg.. Jullie doen altijd van alles, en als wij eens een keer een lolletje trappen worden we meteen bedreigd!" Zei hij verbaast maar ook geschrokken.
Rachanna keek naar Thomas die nu al zijn toverstok had getrokken. Ze keek naar Meera. "O.. O.. Klein Probleempje.." Zei ze en vloog op Thomas af en pakte zijn arm beed. "Rustig Thom.."
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 20:41:50 GMT 2
"Nee!" schreeuwde Thomas en probeerde wanhopig zijn arm los te trekken. Hij trilde helemaal, van adrenaline tot woede die door zijn lijf stroomde. "Ze moeten gewoon ophouden!". Hij voelde het zoute traanvocht branden achter zijn ogen en besefte plotseling, ergens in zijn achterhoofd dat het wel heel erg mis was met hem, dat hij nu zo reageerde op een onschuldig plagerijtje.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 20:45:19 GMT 2
Tristan keek een beetje vaag naar Thomas.. Wat was er met hem aan de hand? Hij besloot dat het verstandig was even zijn mond te houden.
Rachanna keek naar Thomas.. "Thomas... Rustig nou.. Laat ze even en kom even mee wil je?" Zei ze terwijl ze probeerde zijn toverstok af te pakken voordat hij schade aan kon richten.. Er was iets goed mis met Thomas.. Zelfs toen hij iemand had vermoord was het minder geweest..
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 20:51:46 GMT 2
Het stemmetje in zijn achterhoofd nam de boel weer over en Thomas besefte weer waar hij mee bezig was. Hij zat op zijn bezem, met zijn toverstak op Tristan gericht. Hij staarde Tristan even met grote ogen aan zonder wat te zeggen en draaide zich dan om naar Rachanna. "Rach" zei hij schor en keek dan weer naar Tristan aan, slikte aan en deed toen langzaam zijn toverstok weer weg.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 20:55:19 GMT 2
Rachanna keek naar Thomas.. Hij leek weer aardig 'bij zinnen' te komen. Ze had nogsteeds zijn arm vast, maar liet deze los toen ze merkte dat hij zijn toverstok weer wegdeed.. "Laat ze nou maar, en kom maar even mee..." Zei ze en keek hem aan.
Tristan keek nogsteeds een beetje verbaast naar Rachanna en Thomas.. Hij vond het allemaal een beetje vaag, en zelfs niet bij een Zwadderaar passen om meteen een toverstok te trekken. Hij wreef even met zijn hand over zijn keel heen.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 20:58:09 GMT 2
Thomas was nog steeds redelijk onder de indruk van wat hij had gedaan en staarde naar zijn handen, en knikte dan vaag naar Rachanna, keek nog even naar Tristan en mompelde iets wat leek op 'sorry' en volgde dan Rachanna. Toen hij buiten gehoorsafstand van hun was durfde hij zijn mond weer open te trekken. "Ik geloof dat ik gek word Rach" mompelde hij schor.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 21:01:51 GMT 2
Rachanna vloog naast hem en keek hem vragend aan.. "Je word niet Gek... Alleen is er wel iets raars met je aan de hand.. Wat ís er eigenlijk allemaal aan de hand? " Vroeg ze verbaast. Dit was dus echt neit de Thomas die ze kende.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 21:04:32 GMT 2
"Van alles" zei Thomas zuchtend en staarde peinzend naar zijn bezemsteel. "Voldemort wil nog steeds dat ik dooddoener ben enzo..". Hij dempte zijn stem en keek Rachanna aan "Ik krijg 'bijles' van Bellatrix van Detta, over dooddoener zijn enzo, en spreuken"
|
|