|
Post by Merel on Jul 25, 2007 14:01:09 GMT 2
Tristan lag zelf ook in een deuk en begon weer mee te dirigeren.. "Weet ik, maar ik moest aan jou denken." Zei hij grijnzend en zag dat iedereen het nummer wel leuk vond, behalve de Zwadderaars, want iedereen bleerde hard mee. Tristan zelf natuurlijk ook.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 16:45:43 GMT 2
'Aan mij denken? Moet ik dat als een compliment zien of wat?' schreeuwde Vic tussen het gezang door. Eigenlijk had hij verwacht dat een van de leraren hem en Tristan wel zouden stoppen maar kon het lerarenhok vanaf zijn positie niet zien. Ach wat, laat ons lol hebben.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 16:48:13 GMT 2
"Beide..!" Antwoorde Tristan grijnzend boven het geluid uit.. "Volgens mij hebben ze erzin in!!!" Brulde hij boven nog een couples van Zwadderich,Zwadderich uit.. "De Spirit zit erin!!" Hij lachte.
Rachanna stopte met vliegen en bleef in de lucht zweven. Ze merkte dat de andere tribunes wat enthousiast begonnen te klinken en iets zongen. Ze vloog weer naar het midden van het veld en luisterde.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 16:54:24 GMT 2
Vic haalde zijn schouders op en brulde de regels weer mee terwilj hij wild met zijn armen zwaaide. Hij merkte niks van de andere Zwaderaars, maar dat maakte hem niks uit. 'Met zo'n gevoel moeten we wel winnen!.' riep hij naar Tristan terwijl hij Meera voor zich langs zag vliegen. Met een verbaasde blik keek Meera over de tribune uit en vloog naar Rachanna toe. 'Wat doen deze gekken?' vroeg ze verbaasd.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 17:00:53 GMT 2
Tristan lachte. "Zeker weten!" ZEi hij terwijl hij een gemene maar vrolijke blik op de Zwadderaars wierp en toen grijnzend weer mee song..
"Weet ik niet, maar volgens mij iets wat wij niet aan staat." Zei ze terwijl ze luisterde naar het liedje die ze zongen: 'Zwaderich, Zwaderich, ik raak helemaal van mijn stuk. Zwaderich, Zwaderich, jullie worden vijfde, met wat geluk! "Iets wat ik totaal neit leuk vind." Bromde ze.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 19:51:25 GMT 2
Thomas zoefde richting Rachanna en Meera en liet de enorme drijversknuppel naast zich hangen en keek dan geïrriteerd naar Tristan en Vic. "Ik ga wel even met ze praten" zei hij en zoefde richting de twee.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 19:52:41 GMT 2
Rachanna keek pissig naar Vic en Tristan die er blijkbaar grootse lol in bleken te hebben. "Succes." Zei ze hem nog na.. Ze keek naar Meera.. "Gaat hem denk ik niet lukken nu ze dat nummer eenmaal kennen.." Zei ze pissig..
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 20:02:15 GMT 2
Thomas remde plotseling weer af om zo een beetje indruk te maken op Tristan en Vic, en wierp een blik op de zingende menigte. "Kunnen we dit afblazen en gaan beginnen?" beet hij hun toe.
|
|
|
Post by Merel on Jul 25, 2007 20:04:33 GMT 2
"Ik heb nog geen fluitje gehoord, en het is niet verboden.. Aangezien ik jullie liedje van Wemel is onze Vriend nog kan herinneren." Zei hij grijnzend terug en bleef de leerlingen dirigeren.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 25, 2007 20:17:31 GMT 2
Thomas zuchtte even en wierp zijn hoofd in zijn nek. Hij had wel verwacht dat het niet ging lukken maar toch werd hij er gek van. Vooral omdat hij zoveel andere dingen aan zijn hoofd had, zoveel problemen dat hij er niet tegen kon als iemand hem tegen werkte. "Kom op" probeerde hij nog een keer.
|
|