|
Post by admin. on Jun 18, 2007 20:47:00 GMT 2
{{Lees voor de regels maar bij een andere treath xD}}
"De spelers van Ravenklauw!
De spelers van Zwadderich!"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 8:01:10 GMT 2
Vic streek zijn gewaad glad. Hij wreef in zijn handen om zich nog een beetje op te warmen. Het veld was bedekt met een witte sneeuwlaag en als het wonder boven wonder niet opgehouden was met sneeuwen was de wedstrijd afgelast. Als er weer zo'n snaaienwolk zou verschijnen, wist ie niet wat er met z'n humeur gebeurde. Maar die kans was klein, ze speelde tegen Zwadderich. Met de knuppel en bezem in zijn handen liep het veld op, waar de halve school de beide teams toejuichde.
Glimlachend liep Meera in het zwartzilveren Zwerkbalgewaad het gejuich tegemoet. Ze schudde haar handen, die warm moesten blijven. Met bevroren vingers schiet je weinig op. Na op haar bezem te zijn gestapt cirkelde ze even boven het veld.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 10:47:06 GMT 2
Grijnzend stapte Rachanna het veld op.. Dit gingen ze winnen. Ze had maar handschoenen aangedaan, zodat haar handen niet bevroren.. Daar schoot je namenlijk weining mee op. Ze zette zich af en ging naast Meera vliegen. "Dit gaan we winnen!" Brulde ze boven het geluid van de toeschouwers uit..
Tristan deed zijn Wachtershandschoenen aan en blies erin... Ze waren nu al koud en de wedstrijd moest nog beginnen. Hij stapte op zijn bezem en vloog richting zijn doelpalen en ging er rondjes omheen cirkelen. Driekwart van het veld kleur de (blauw denk ik zo?) Van Ravenklauw, aangezien de Huffelpuffers en zeker de Griffoendors voor hen waren. Hij grijnsde tevreden en kreeg er meteen weer wat meer zin in.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 11:46:01 GMT 2
'Tristan!' riep Vic zo dat zijn vriend hem wel moest horen. Het was eerder moeilijk om het niet te horen want Vic vloog enkele meters naast de Ravenklauwse wachter. Opnieuw zwaaide hij met de knuppel, hij probeerde warm te blijven in de kou.
Meera lachde om Rachanna. 'Let's do this!' riep ze terug. De touschouwers vingen haar blik. Zeker 3/4 was voor Ravenklauw, en dat maakte het alleen maar leuker om te winnen. Adrenaline stroomde door haar lijf.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 11:55:21 GMT 2
Tristan keek geschrokken op en grijnsde toen toen hij zag dat Vic het was. "Heey Vic!! En Heb je er zin in?" Vroeg hij luid waarnaar hij de knuppel ontweek waarmee Vic aan het zwaaien was waardoor hij in lachen uitbarste..
Rachanna grijnsde naar Meera.. "Whooohooo!" ZEi ze en stak haar handen in de lucht alsof ze al gewonnen had. "Zeker WEten!"
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:07:38 GMT 2
'Ik altijd, jij? We verpletteren ze gewoon!' zei Vic terwijl het optimisme duidelijk in zijn stem te horen was. Hij hield de knuppel nu hangen terwijl hij over zijn handen blies. 'Tis niet normaal met deze weersomstandigheden fatsoenlijk te kunnen Zwerkballen. Die Zwadderaars zullen wel weer iets verzonnen hebben.'
Meera deed een vaag overwinningsdansje op haar bezem, zover dat kon. Ze ging er al vanuit dat ze hadden gewonnen zonder iets gedaan te hebben. Toen kwam ze weer bij zinnen en schudde haar hoofd. 'Eerst met die Ravenklauwers afrekenen, dan feesten.' zei ze half serieus half lachend.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:12:56 GMT 2
Rachanna grijnsde.. "Jaahaa.. We maken ze eerst dik in, en dan vieren we nog eens een leuk feestje.. Daar heb ik wel zin in eigenlijk.." Zei ze grijnzend en keek over de tribunes naar de Zwadderaars en zwaaide naar hen..
"Zeker weten!" Zei hij grijnzend en wreef in zijn handen om er weer een beetje gevoel in te krijgen.. "Kouuud.." zei hij rillend. "Ik hoop niet dat ze bedenken om nu vele slurken los te laten, want dan heb ik geen flauw idee welke ik moet stoppen." Zei hij en keek even sip.. "Maar dan stop ik ze wel allemaal..! Laten we hopen dat ze niks doen.."
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:16:18 GMT 2
'Weer eens een feestje als vanouds, het ultieme medicijn tegen een dip.' zei Meera lachend. Ze moest harder lachen toen ze de Zwadderaars met z'n allen een wave deden die maar door bleef gaan.
Vic sloeg Tristan op z'n rug. 'Zo ken ik je weer. We gaan ervoor!' zei hij terwijl hij ook een opwarmingspoging deed. Hij negeerde de Zwadderaars.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:20:20 GMT 2
Rachanna lag in een deuk toen ze de Zwadderaars zag.. Die hadden er zin in! "Zullen we een vlucht langs ze maken?" Stelde ze voor. "Jaa, Misschien kun je dan optreden?" Zei ze want ze wou Meera graag eens horen.
"We maken ze Dik in!!!" Zei hij grijnzend en knakte met zijn vingers. "Die Zwadderaars vinden zichzelf wel heel wat hea?" Zei hij waarnaar hij zich naar de Tribune van Ravenklauw richte en begon te Klappen waarnaar half Ravenklauw mee joelde. "Beter." Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:25:07 GMT 2
'Nu? Me gitaar ligt in de kerker. Weet je wat, bij ons overwinningsfeest ga ik in de leerlingenkamer wat spelen okee?' riep Meera naar Rachanna terwijl ze aanstalte maakte om richting de wavende Zwadderaars te vliegen.
Vic begon met de knuppel te doen als of hij een dirigent was en probeerde de touschouwers een melodietje te laten klappen. Lachend deed hij een tevergeefse poging.
|
|