|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:28:13 GMT 2
Rachanna lachte.. "Ja ik bedoelde ook met het feest gekkie, nu kan je je helemaal niet horen!" Zei ze luid boven het geluid uit en maakte een duikvlucht richting de Tribune en vloog over de Wavende Zwadderaars heen.
Tristan lachte.. "Jaa Dat wordt het helemaal!!" Zei hij en keek grijnzend naar de Ravenklauwers en deels Huffelpuffers.. "Wacht, Dan doe ik de andere kant!" Zei hij terwijl hij zich omdraaide en de Griffoendors en de andere Huffelpuffers dirigeerde.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:31:47 GMT 2
Vic lachde helemaal maar probeerde in zijn rol te blijven. 'We hebben onze roeping gevonden Tris, we moeten gewoon dirigenten worden.' riep hij dat Tristan het kon horen. Dit was een geweldige opwarming voor de wedstrijd
Meera grinnikte en riep richting Rachanna. 'Sorry , ben aangetast door het koude weer, denk niet meer helder.' Ze volgde haar teamlid en vloog over de tribune heen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:40:57 GMT 2
Rachanna kreeg er een kick van. "Geeft niks.. Maar dit is echt Ge-Wel-Dig!" Zei ze grijnzend en stak haar hand uit zodat sommige leerlingen een 'handklap'gaf. (weet zogauw de naam niet meer xD)
Tristan moest lachen maar bleef Dirigeren.. "Jaa, Echt het is gewoon voor ons gemaaak!!" Zei hij grijnzend. De spelers bleven ook maar door juigen waardoor hij alleen maar harder moest lachen.
{Ben weg, ben er morgen weer}
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:46:58 GMT 2
{High-five XD} Glimlachend keek Meera naar de Zwadderaars en Rachanna en bleef plotseling gewoon hangen boven de Zwadderaars en riep uiteindelijk iets wat moest lijken op 'We kunnen beter dan zij daar!'
'Misschien worden we ooit nog muzikaal!' riep Vic richting Tristan terwijl hij sneller met z'n handen bewoog en nu ook luidkeels mee begon te tellen. '1 2 3 4 ! 1 2 3 4!'
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 12:49:11 GMT 2
{dat was het xD Ben nu écht weg xD } Rachanna keek om naar Meera, maar kon haar niet verstaan. Ze glimlachte alleen en vloog weer verder.
Tristan moest lachen om Vic en begon ook mee te tellen. "Krijgen we daar ook nog een goed Cijfer voor!" Brulde hij. "Wat dacht je ervan om een nummer te schrijven? Zwadderich, Zwadderich, Slangen uit de Plee.. Zwadderich, Zwadderich, Wat moet je er nou mee?" Zei hij grijnzend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 12:54:15 GMT 2
'We moeten het toch ooit leren!' schreeuwde Vic terug. Hij vloog iets richting Tristan maar bleef ondertussen rustig doorzwaaien met z'n armen. Na de woorden van Tristan meerdere keren te herhaalt te hebben voor Ravenklauw en de halve Huffelpuf alfdeling zong een groot deel de woorden al luidkeels mee. 'Waar haal je het toch vandaan, vraag ik me weleens af.'
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 22:54:35 GMT 2
Tristan lachte en leerde het ook de Griffoendors en deels Huffelpuf.. "Wil je dit deel ook even dirigeren? Ik heb een idee." ZEi hij nogsteeds dirigerend.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 24, 2007 23:09:35 GMT 2
'Wat jij wil.' riep Vic naar Tristan en hij vloog naar de plek waarbij hij voor de Huffelpuffers zweefde, rechts waren de Griffoendors en de Ravenklauwers zaten links. Hij begon opnieuw wild met zijn armen te zwaaien en brulde de tekst luidkeels mee. Nieuwsgierig wachtte hij af wat Tristan ging doen.
|
|
|
Post by Merel on Jul 24, 2007 23:20:23 GMT 2
Tristan grijnsde en pakte zijn toverstok waarnaar hij in de lucht een liedje schreef:
Zwadderich, Zwadderich, Slangen uit de Plee.. Zwadderich, Zwadderich, Wat moet je er nou mee?
Zwadderich, Zwadderich, Zwerkbal Kampioen. Zwadderich, Zwadderich, Maar al Eeeeeuwen met Pensioen!
'Zwaderich, Zwaderich, ik raak helemaal van mijn stuk. Zwaderich, Zwaderich, jullie worden vijfde, met wat geluk!
Schreef hij grijnzend in de lucht.. "WE hebben een nieuw liedje Vic!" Zei hij brullend tegen hem en lachte.
|
|
|
Post by Lisa .. on Jul 25, 2007 7:57:34 GMT 2
Vic bleef de 3 afdelingen dirigeren terwijl hij zijn hoofd omdraaide en tegen de letters aan keek. Met een verrassende blik las hij de regels snel en schoot daarna ontzettend in de lach. 'Je bent geniaal.' riep Vic naar Tristan terwijl hij zich terugdraaide. Hij wees op de letters en vrijwel iedereen begon mee te bleren. 'Zwadderich, Zwadderich..' Zelf zong hij ook mee, al wist hij dat zo vals als een kraai was.
|
|