|
Post by admin. on Jun 20, 2007 17:55:17 GMT 2
Anne grijnsde naar Shinami, dook naar beneden met de hoop dat Florian haar volgde en deed alsof ze de snaai zag. Ze voelde haar vingers over de grond glijden en schoot meteen weer omhoog - mischie dat Florian nu even afgeleidt zou zijn.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 20, 2007 21:35:54 GMT 2
Charlotte kreeg Terry in zicht. Na nog een scherpe bocht te hebben gemaakt en zo iemand afschud te hebben, gooide ze de Slurk richting Terry. 'Kom op! Scoren!' riep ze naar haar toe, terwijl ze snel richting de doelpalen vloog, zodat ze de Slurk weer over kon nemen van Terry, mocht dat nodig zijn.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 20, 2007 21:56:40 GMT 2
Florian had met moeite een beuker weten te ontwijken maar was direct achter Anne aangevlogen. Nu ze deze schijnbeweging had gedaan was hij even van slag, maar vloog de andere kant op. Hij wist zeker, dat hij iets gezien had.
"Scooreen!" gilde Evan terwijl hij heen en weer zweefde voor de doelpalen. Zelf had hij niet zo veel hoeven doen op het moment.
|
|
|
Post by admin. on Jun 21, 2007 14:48:02 GMT 2
Anne volgde Florian's blik en grijnsde toen het niet de snaai bleek te zijn wat hij zag, maar een gouden ring van Zwamdrift. Ze lachte even, draaide zich toen om en vloog naar de helft van Griffoendor.
Een gouden flits schoot voorbij zijn ogen, en Ron draaide zich om. De snaai was vlak langs hem heengegaan, en schoot nu naar de doelpalen van Griffoendor. Zonder de snaai uit zijn zicht te verliezen riep hij naar Anne dat de snaai er was. Anne knikte en schoot eropaf, stak haar hand uit en- viel van haar bezem. Met één hand bleef ze hangen, terwijl de bezem omhoogschoot. Ze wierp een blik naar boven en zag al snel dat de bezem beschadigt was, en door zijn kromme steel haar 'bevelen' niet meer uitvoerde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 15:31:18 GMT 2
Terry zag Anne opeens half op har bezem zitten. Ze liet de slurk even voor wat het was en schoot op Anne af. 'Wat gebeurde er?' Vroeg ze haar vriendin. Ze zag nog net hoe de snaai verdween. Snel lette ze weer op het spel, wachtend op Annes antwoord, klaar om er weer vandoor tegaan zodra ze het had.
|
|
|
Post by admin. on Jun 21, 2007 16:18:07 GMT 2
"Ik weet niet- mijn bezem was opeens beschadigt, ofzo" mompelde Anne. Ze probeerde de bezem naar de grond te sturen, wat aardig lukte, en hoopte dat Evan er even een time-out van zou maken. Dit was echter al niet meer nodig omdat madame Hooch dat deed. "Madame Hooch? Heeft U mischien nog een bezem voor mij? Want deze-" vroeg ze, terwijl ze teleurgesteld naar haar bezem keek.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 21, 2007 17:00:48 GMT 2
'Anne!' Charlotte kwam op Anne af vliegen. 'Ik heb je zó vaak gezegd dat je een nieuwe bezem moest nemen,' zei ze tegen Anne, al wist ze wel dat Anne nooit afscheid van het oude ding kon doen. Zelfs niet nu hij kapot was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 21, 2007 17:19:27 GMT 2
Shinami vloog naar beneden toe naar Charlotte en Anne. "Er staat nog een bezem daarachter" zei ze toen tegen Anne. De bezem die ze bedoelde was van haar vriendin,Tifa maar het was een snelle en goede bezem. Tifa's reservebezem. "neem die maar, ik meld het straks wel aan Tifa" Alles voor een eerlijke wedstrijd.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 21, 2007 17:22:24 GMT 2
Charlotte keek om naar Shinami. 'Bedankt,' zei ze voor Anne. Ze lachte even naar haar beste vriendin, en maakte aanstalten om de bezem voor haar op te halen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 21, 2007 18:04:41 GMT 2
Terry knikte. Dit zijn tenminste echte wedstrijden... Ik kan me neit voorstellen dat iemand van Zwaderich dit ooit zou doen... 'Is hij zomaar opeens kapot gegaan? Hoe kan dat nou?' Ze keek vragend van Charlotte naar Anne en glimlachte nog even dankbaar naar Shinami.
|
|