|
Post by Krista - on Jun 26, 2007 11:36:44 GMT 2
"We hebben gewónnen Anne" zei Evan trots terwijl hij naar Anne toerende "Een spectaculaire vangst, terwijl die snaai naast het hoofd van die Florian zweefde".
|
|
|
Post by admin. on Jun 26, 2007 13:36:14 GMT 2
"Het is toch niet eerlijk" mopperde Anne. Kwaad keek ze naar de bezem die ze had geleend. "En nu moet ik ook nog een andere bezem! Dit was het enige voorwerp wat ik nog heb van M-miriat"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 26, 2007 16:18:52 GMT 2
Charlotte liep naar haar vriendin toe en sloeg een arm om haar schouder. 'Anne... De bezem kun je natuurlijk wel bewaren. Maar dan moet je een nieuwe hebben om op te vliegen, en ik sta erop dat je eentje van mij krijgt,' zei Charlotte, nu ze eindelijk datgene wat ze al tijden Anne probeerde aan te smeren waar kon maken. Ze glimlachte even naar haar vriendin. 'En zo oneerlijk is het nou ook weer niet! Beukers horen bij het spel, die zijn juist bedoelt om het moeilijker te maken, en dat is in Florians geval ook gelukt,' probeerde ze Anne gerust te stellen, al wist ze dat die het niet meteen zou geloven. Het was het proberen waard.
|
|
|
Post by admin. on Jun 26, 2007 16:20:47 GMT 2
"En toch vind ik het niet eerlijk" hield Anne vol. "Als ik aan die kant had gevlogen, was ik geraakt. Dus omdat hij daar vloog, is het spel eerlijk? Ik ben het er niet mee eens." Kwaad schopte ze tegen een steentje. "Ik wil er best een van je - zolang het maar niet de beste is. Ik háát die ultrasnelle bezems, daar kan je niet eens normaal opvliegen!"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 13:58:26 GMT 2
Charlotte rolde even met haar ogen, en besloot om het onderwerp 'wel-niet eerlijk' maar te laten rusten. Anne zou toch niet toegeven. Daarom ging ze maar in op de bezemstelen. 'Wel een snelle! Weet je wel hoeveel profijt je daarvan hebt? Het is echt stukken beter, geloof me. Je moet er gewoon even aan wennen, maar dat gaat echt snel hoor, dat wennen,' verzekerde ze Anne.
|
|
|
Post by admin. on Jun 27, 2007 21:09:25 GMT 2
"Maar als hij snel gaat is het tig keer moeilijker om hem te besturen!" waarschuwde Anne. "Je vliegt er veel makkelijker mee uit de bocht, en ik heb geen zin om geblesseerd te raken. Geef mij maar een Nimbus 2000, dat is de duurste en snelste bezem die je mij kan geven."
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 27, 2007 21:20:50 GMT 2
'Anne, doe niet zo ouderwets,' zei Charlotte grijzend. 'Ik zweer het je, zo'n bliksemflits als ik heb, is echt tien keer beter. Honderd keer. Duizend keer. Een miljoen keer. Ontelbaar keer beter. In ieder geval beter dan de Helleveeg,' zei Charlotte, al wist ze dat Anne toch niet toe zou geven.
|
|
|
Post by admin. on Jun 27, 2007 21:24:43 GMT 2
"Ik ga niet verder als een nimbus, echt niet." hield Anne vol. "Ik heb niks met van die dure dingen. Ik háát het zelfs. Met de bezem van Tifa kreeg ik ook al het gevoel dat ik een Zwadderaar was, omdat ik een goede bezem had. Ik wil best een nieuw bezem, maar niet zo'n luxe"
|
|
|
Post by Krista - on Jun 27, 2007 21:42:53 GMT 2
Evan was even stil en liep zwijgend mee. Als het aan hém zou worden aangeboden dat hij mocht kiezen tussen een Nimbus of een Bliksemflits, dan had híj het wel geweten.
|
|
|
Post by admin. on Jul 24, 2007 18:41:19 GMT 2
Griffoendor gewonnen
|
|