|
Post by CherryOnTop on Jun 24, 2007 15:09:31 GMT 2
Shinami besloot zich er niet mee te bemoeien maar vloog wel zwijgend naar de groep. Het was voor haar compleet niet maar duidelijk wie er had gewonnen. Wat was nou het probleem? En wat was er verder aan de hand. Nog steeds zwijgend keek ze naar de groep.
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 17:57:43 GMT 2
"Maar het is niet éérlijk! Als die beuker Florian niet had geraakt, had hij de snaai gepakt. Hij was net zo dichtbij als mij, maar véél langer, dus had hij hem zéker gepakt." zei Anne koppig, terwijl ze zenuwachtig rondjes cirkelde. "Ik vind dat we gewoon verder moeten, want het is gewoon niet eerlijk" hield ze stug vol.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 24, 2007 19:26:31 GMT 2
"Goed, dan gaan we het opnieuw doen, alleen dan telt het die de snaai vangt. De snaai is het winnende punt" Zei Shinami. "Wat maakt het uit wie er wint? Het is een spel, voor de meeste gaat het om de eer maar voor mij om de plezier die je ermee maakt"
|
|
|
Post by admin. on Jun 24, 2007 19:30:11 GMT 2
Anne knikte tevreden en draaide zich om, zonder op toestemming van de rest te wachten. Haar hoop duurde echter niet lang.
"Wat zijn jullie hier nou aan het treuzelen?! Het stadion is al leeg! Ga jullie omkleden!" riep madame Hooch, terwijl ze woedend op het groepje afvloog. "VORT!" Anne staarde haar verbaasd aan. "m-maar wat?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 25, 2007 12:34:04 GMT 2
"We willen de wedstrijd opnieuw doen, omdat Anne het niet eerlijk vindt, Florian werdt geraakt door een beuker maar als hij niet geraakt was had hij de snaai gevangen." legde Shinami uit. "Anne vindt het eerlijk om een soort herkansing te doen, om zo een eerlijke winaar te krijgen"
|
|
|
Post by admin. on Jun 25, 2007 12:58:50 GMT 2
madame Hooch trok een wenkbrauw op, wat haar gezicht nog meer op een havik liet lijken. "Dus...? Omkleden!" riep ze. Anne schudde vermoeit haar hoofd. "Maar mevrouw, het is niet éér-" stribbelde ze tegen, maar ze werd onderbroken door madame Hooch. "Niet eerlijk?! Je had die snaai toch, en dara gaat het om!"
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 25, 2007 20:36:28 GMT 2
Charlotte vloog richting Anne. 'Laat maar gewoon, Anne... Beukers horen ook bij het spel,' zei ze. Ze landde, keek haar teamgenoten even aan, en liep toen naar de kleedkamers. Ze hadden wel gewonnen, maar het voelde niet echt aan als een overwinning.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 25, 2007 22:03:27 GMT 2
"Tis goed Anne" zei Florian en grijnsde even kort, en vloog ook naar beneden waar hij op Shinami wachtte.
"We hebben gewonnen!" schreeuwde Evan half en keek naar de anderen, die niet zo vrolijk leken "Heb ik wat gemist?"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jun 26, 2007 9:59:42 GMT 2
Shinami vloog ook naar beneden en sprong toen van haar bezem. Toen keek ze naar Evan "Heb je lopen slapen?" vroeg ze toen. Even glimlachtte ze maar liep toen van het veld richting de kleedkamers.
|
|
|
Post by admin. on Jun 26, 2007 10:06:02 GMT 2
Anne zuchtte geïrriteerd en vloog naar beneden, nog steeds in de overtuiging dat het niet eerlijk was. Ze stapte van haar bezem, zette hem op haar schouder en liep nnaar de kleedkamers.
|
|