|
Post by greenlightning on May 3, 2007 15:45:42 GMT 2
Terry balde haar vuisten. Ze trilde als een rietje. Haar egzicht was vertrokken van woede. Diep adem halen, dacht ze. Tel tot tien. Ze haalde diep adem en telde, maar voor ze maar bij vijf was barstte ze los. 'U heeft eht recht niet om ons hiervoor punten af te trekken!'brulde ze. 'Professor Anderling is ons afdelinghoofd en wat als ik u zeg dat ik van haar toestemming heb? Ik heb haar namelijk hetzelfde verteld als ik u nu vertel, namelijk dat u faalt als leraar en u het meerendeel van de klas geen voldoende kan bezorgen! Daar heb ik deze bijles groep voor opgericht. Als het U neit zint, dan bespreekt u dit maar met porfessor Anderling. WIJ gaan gewoon door, want u hebt mij niks te zeggen. IK MAG HIER ZIJN!' Maanden van onderdrukte woede kwam er in een klap uit. Ze trilde nog na en hijgde licht terwijl ze Sneep vernoietigend aan keek. Ze wilde hem het liefst naar de keel vleigen. Dit was een van haar gevreesde woedeaanvallen. Ze hield zich altijd in, maar als het eruit kwam... Opeens flitste er een gedachte door haar hoofd. Seth is hier. Het voelde alsof ze opeens onder een ijskoude douche stond.
|
|
|
Post by admin. on May 3, 2007 15:49:26 GMT 2
Jade keek even met grote ogen naar Terry, maar daarna flitste haar blik naar Sneep. "Nog eens 100 punten aftrek voor Black, hier. NU WEGWEZEN! MORGENAVOND 7 UUR ZIE IK JULLIE VOOR HET STRAFWERK! ERUIT!" brulde Sneep. Jade besloot er snel vandoor te gaan, en rende de leerlingenkamer uit. Voor ze het wist was ze geen mens meer, maar een Golden Retriever pup, en vluchtte ze de gang uit. Bij angst en gevaar veraderde ze altijd... altijd...
|
|
|
Post by greenlightning on May 3, 2007 15:58:56 GMT 2
Terry stormde langs Sneep heen, bang dat ze hem anders werkelijk aan zou vliegen. Dit ging ze melden. Dat kon niet anders. hondervijftig punten! Nee, dat ging niet gebeuren! Zovel punten zou ze haar afdeling niet gaan kostten! Ze rende de gangen door, op zoek naar Anderling, of Perkamentus. Wie het dichtstbij was. Dit zou niet gebeuren!
|
|