|
Post by Lisa .. on Dec 16, 2007 17:18:39 GMT 2
Zo voelde hij zich sterk, wetend dat er iemand achter hem staan. Hij wist dat hij Terry niet zou verliezen. 'En jij weet niet wat je met mij doet. Ik zou nu echt niet meer weten waar ik zou zijn zonder je. En ik mis je, constant. We moeten veel meer samen zijn.' Hij voelde haar armen en sloeg ook de zijne weer om haar heen. Kort opende hij zijn ogen en drukte daarna zijn lippen op die van haar en voelde dat ze samen de hele wereld aankonden. Meer zelfs.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 16, 2007 20:35:16 GMT 2
Terry knikte, maar stopte daarmee om zijn kus te beantwoorden. 'Ik zal er altijd zijn. We.. meoten gewoon maneiren vidnen om vaker samen te zijn. Ik bedoel, vrogeer warn we constant samen. We meoten toch nog steeds dingen gemeen hebben, lijkt me?'
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 16, 2007 20:47:25 GMT 2
Langzaam maakte hij zijn lippen los en keek haar aan. Zachtjes streek hij door haar zwarte haren. 'Precies, er moet toch wel een manier zijn om alles te combineren. Lessen, huiswerk, strafwerk, vrienden. En natuurlijk zijn er dingen die we gemeen hebben.' Daarna zweeg hij maar eigenlijk schoot er niet echt iets te binnen meteen. Met zijn armen trok hij Terry nog dichter tegen zich aan en ging half liggen op de bank.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 17, 2007 1:28:42 GMT 2
Terry glimalchte en bleef tegen hem aanliggen. Ze was eric vergeten en wat ze door hem had gedaan. Ze herinnerde zich geen Steve of Seth of wie dan ook. Het was allemala ook niet belangrijk. 'We meoten gwoon vaker met elkaar dingen doen. het probleem is dat onze vriendengroepen neit zo goed miqen. Misschien is dat een idee. Als ik bevriend raak emt jouw vrienden.. misshien zien we elkar dan vaker, omdat ik mee kan naar dingen enzo.' Dat vond ze heel slim van zichzelf en keek hem stralend aan.
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 21, 2007 9:32:21 GMT 2
Luke wreef met zijn hand over haar hoofd heen. ' Je hebt gelijk. Al zou het eerder andersom moeten zijn, zoveel mensen zitten er niet in mijn 'vriendenclub' of hoe je het ook wilt noemen. Ik zou jou vrienden gewoon moeten leren kennen.' Grijnzend kriebelde hij haar in haar nek en keek haar stralend aan. De brieven die hij eerst had willen schrijven, dat deed hij later wel. Er was nu maar 1 ding belangrijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 21, 2007 15:58:14 GMT 2
Terry glimlachte. 'Ze zullen je zeker mogen. Sommigen zijn even wennen, maar ik denk dat het wel goed komt. Ik neem je gewoon mee als we iets gaan doen. Als je dat leuk lijkt natuurlijk.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 22, 2007 20:45:40 GMT 2
Luke glimlachde en keek naar Terry. 'Tuurlijk lijkt dat me wat. Ik ken jou toch. En ik weet toch niet hoe ze zijn zonder ze ooit te hebben ontmoet ofzo.' Hij grijnsde en had een plagende blik in zijn ogen. Luke haalde met zijn hand Terry's haar door de war, door er in te wrijven. Nog steeds grijnzend trok hij haar tegen zich aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 22:14:49 GMT 2
Terry slaakte een kreet en lachte toen. 'Je ebnt geemn! Mijn haar zat al zo slecht!' Ze grinnikte en ging dicht tegen hem aan liggen. 'Meestal ben ik bij Mariël, of Shirie. Maar die laatste is eigenlijk altijd wel in een groepje te vinden. Misschien kunnen we daar eens bij staan, dan stel ik je voor aan wat vrienden. Er zitten er vast wel een paar bij. Ken je Florian? Hij zit ook in Huffelpuf.'
|
|
|
Post by Lisa .. on Dec 27, 2007 13:31:40 GMT 2
'Als het toch al zo slecht was, dan maakt het toch niet uit.' Lachend keek hij haar aan. 'Is goed, neem me maar een keer mee. En Florian ken ik wel, maar niet echt heel goed ofzo. De meeste mensen die ik ken of vriend noem zijn Huffelpuffers, maar dat komt ook mede doordat Macy me altijd meesleept. En Evy maar ik weet niet of je haar kent, ook een Griffoendor?' Zachtjes wreef hij met zijn hand langs haar arm.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 27, 2007 18:21:02 GMT 2
Terry dacht even na. 'ja, ik geloof wel dat ik haar ken. Joey ging toch een keer met haar ofzo? Heeft hij neit met haar gezoend? Ik weet het niet, ik hoorde dat van iemand. Ik weet neit of ik het geloof. Joey zou nooit vreemdgaan...' Ze zweeg even en keek weg. Dit was wel weer een verkeerd odnerwerp...
|
|