|
Post by melien on Jun 29, 2007 18:05:31 GMT 2
Mara keek niet naar een van de drie. Ze hield de deur in de gaten en hoopte maar dat Perkamentus of Sneep gauw zouden komen. Dit was toch wel erg ernstig. Lang hoefde ze niet te wachten. De deuren vlogen open en Sneep kwam binnen lopen. "Daar hebben we Sneep." zei Mara tegen de andere drie.
|
|
|
Post by » Aline. on Jun 29, 2007 20:39:40 GMT 2
Chloë keek op, blij dat er eindelijk een leraar kwam. Ze zag Sneep naar hen toe komen lopen, en een blik op Elin werpen, waarna hij even wat onverstaanbaars tegen Madame Plijster zei, die het eigenlijk te druk had om te horen dat hij überhaupt iets zei. Chloë keek weer naar Elin.
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 20:45:38 GMT 2
Sneep kwam naar het bed lopen en keek even naar Elin. "Hoe gaat het?" vroeg hij aan haar voordat hij zich aan de andere drie wendde. "Wat is er gebeur?" vroeg hij. Mara haalde haar schouders op. "Ik weet het niet." zei ze zachtjes.
|
|
|
Post by Krista - on Jun 29, 2007 21:36:21 GMT 2
Elin staarde even met grote verschrikte ogen naar Sneep en begon weer zacht te jammeren. "Het was Shirie!" snikte ze "Ik zweer het"
|
|
|
Post by melien on Jun 29, 2007 22:27:58 GMT 2
Mara keek geschokt naar Elin. Had Shirie haar zo toegetakeld? Ze hoorde Sneep vaag zeggen: "Is iemand Perkamentus gaan waarschuwen?". Toen ze weer een beetje van haar schrik was bekomen keek ze naar Sneep. Op zijn gezicht stond weer eens helemaal niets.
|
|
|
Post by greenlightning on Jun 30, 2007 15:07:11 GMT 2
Perkamentus rende half toen hij de slaapzaal in kwam. Draconic volgde hem sjokkend, et zijn hadnen in zijn zakken en zijn ogen neergeslagen. Hij was een verader.... had hij het goeie gedaan? Perkamentus liep meteen naar Elin toe en keek haar recht in de ogen. 'Vertel me precies wat er is gebeurd. In elk detail. Jij bent de enige die het weet.' Hij wierop een zijdelingse blik op Draconic. Die bleef een eindje bij hen uit de buurt staan, zijn blik vast op de grond.
|
|
|
Post by melien on Jun 30, 2007 17:43:46 GMT 2
Mara keek op toen Perkamentus binnenkwam. Dat zou de vraag van Sneep wel beantwoorden. Ze deed een stap achteruit en ging op het bed naast at van Elin zitten. Ze wilde nu ook wel weten wat er was gebeurd.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 1, 2007 12:40:23 GMT 2
Chloë keek Perkamentus even aan, maar haar blik gleed af naar Draconic. Ze wist niet wat er aan de hand was, maar ze wist wel dat hij meer hiervan wist. Ze zag ook dat hij zich niet helemaal goed voelde, maar wist niet waarom. Ze schoof de stoel naar achteren en liep voorzichtig naar hem toe. 'Drac...' Ze aarzelde even. 'Wat is er?' vroeg ze na een tijdje.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 1, 2007 19:59:27 GMT 2
Eerst staarde Elin angstig naar Perkamentus, alsof ze dacht dat die ook zou veranderen in een wolf. Daarna slikte ze "Ik had haar uitgelokt" zei ze uiteindelijk, met de nodige horten en stoten waardoor het verhaal niet zo vlot verliep "Maar toen ik bij het bos was, waar ik had afgesproken veranderde ze opeens in een wolf en viel me aan!".
Madame Plijster schudde triest haar hoofd en mompelde "Zo'n zonde, zo jong en dan toch al last van geheugenverlies en waanbeelden"
|
|
|
Post by melien on Jul 1, 2007 20:06:02 GMT 2
Mara wist niet of ze het moest geloven. MAar het was zo'n absurd verhaal dat je het niet zomaar uit je duim zou zuigen. Ze keek naar Perkamentus. Misschien zou zijn reactie er blijk van geven of het wel of niet waar kon zijn.
|
|