|
Post by Krista - on Jul 1, 2007 21:03:29 GMT 2
Elin barste weer in huilen uit, "Ik ga doohoohood" zei ze jammerend en gilde het half uit van de pijn toen Madame Plijster haar arm verbond. Dit ging met een vliegensvlugge beweging, alsof Madame Plijster al vaker krijsende kinderen had verbonden.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 0:44:23 GMT 2
Draconic zweeg. Perkamentus schudde zijn hoofd. 'Ik ben bang dat het geen waanbeelden zijn. Ik wist al, voor dat ik Shirie Ashinta op deze school aannam, dat ze bij bepaalde manen in een wolf veranerd. Ze is geen gewone weerwolf, maar het kind van een weerwolf. Ik dacht dat ze beter zichzelf onder controle kon houden dan anderen.' Hij zuchtte en diep en keek even om naar Draconic. Toen wendde hij zich weer tot Elin. 'Weet je waar ze nu is? Heb je enig idee waar ze heen is gegaan? Misschien zijn er wel meer mensen in gevaar....'
|
|
|
Post by Merel on Jul 2, 2007 9:25:19 GMT 2
Rachanna had tot nu toe gezwegen. Ze keek naar Perkamentus.. Wat??? Een Weerwolf? Ze wou iets tegen Elin zeggen om haar te trosten, maar wist niks. Ze keek naar Chloë, Naar Sneep, Die daar met een vage en ongeloofwaardige blik naar Perkamentus staarde, naar Perkamentus en ten slotte naar Draconic. Hij wist er meer van, dat was zeker. Ze hoopte zijn blik te vangen.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 2, 2007 9:27:51 GMT 2
Elin begon te snotteren en schudde langzaam haar hoofd, alsof het aan vastgeroeste scharnieren vast zat "Ze-ze is, buiten" zei ze uiteindelijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 2, 2007 12:53:49 GMT 2
Chloë keek verbaasd van Perkamentus naar Draconic, naar Elin, en weer naar Perkamentus. Een weerwolf? Hier op school? Ze kon het zich nauwelijks voorstellen. En dan had ze ook nog iemand aangevallen? Chloë wist niet meer precies wat de gevolgen waren van beten van een weerwolf, maar ze wist wel dat het niet erg fijn was. Ze keek Elin vol medelijden aan.
|
|
|
Post by melien on Jul 2, 2007 19:11:18 GMT 2
Mara wilde iets zeggen maar toen ze haar mond open deed kwam er geen enkel geluid uit. Dus sloot ze hem maar weer. Ze keek naar de grond. Wat deed ze daar eigenlijk?
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 2, 2007 19:42:23 GMT 2
Perkamentus liet zijn blik over de leerlingen gaan. 'Dit komt voor veel van jullie als een verrassing, maar ik verzeker jullie, dat mensen mij ervan hebben overtuigd dat ze niemand kwaa zou doen. ik wil haar nu... in elk geval voor vanavond in de buurt hebben, zodat we zeker weten dat ze niet nog iets doet. Ik vrees dat ik dat neit alleen kan.' Hij draaide zich om naar Draconic en keek hem vragend aan. Draconic ontweek zijn blik en staarde opzij. Perkamentus draaide zich weer om. 'Ik hoop[ dat jullie mij willen helpen. Misschien iemand die een goed contact heeft met mevrouw Ashinta?'
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 3, 2007 12:02:47 GMT 2
Chloë keek Perkamentus aan. 'Ik - ik wil wel helpen, maar ken haar nauwelijks,' zei ze, terwijl ze haar vrienden even een voor een aankeek. Ze vroeg zich af of een van hen wel contact met Shirie had. Haar blik bleef het langste op Draconic hangen. Ze vermoedde dat hij haar nog het meest kende, al wist ze niet waarom.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 3, 2007 16:40:15 GMT 2
(Chloë en Shirie waren toch ooit eens vrienden?)
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 18:42:44 GMT 2
Rachanna schudde haar hoofd. Ze kende Shirie eigenlijk niet zo goed. Ze legde de drankjes op het bed en ging naast Draconic staan. Perkamentus keek naar Chloë. "Nog iemand anders?" Vroeg hij. Rachanna keek naar Draconic.
|
|