|
Post by melien on Jul 5, 2007 19:37:09 GMT 2
Mara twijfelde. "Ik wil op zich ook wel helpen." mompelde ze bijna onhoorbaar. Dit wilde ze niet zomaar toelaten. Ookal was het maar Elin.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 6, 2007 0:51:21 GMT 2
Draconic knikte. 'Ik ga ook mee,'zei hij zacht. Zijn ogen bleven op de grond gericht. Zelfs al moest hij haar helpen... hij zou Shirie toch neit in de steek kunnen laten? Tenslotte, wie mocht hij nou liever, Elin of Shirie?
Perkamentus knikte. 'Bereid jullie wel voor. Het kan zijn dat we met een wilde weerwolf te maken hebben. Blijf dicht bij elkaar en hou je tovertok gereed.'
Draconic betwijfelde echter of ze werkelijk wild was. Maar toch... had Terry niet ook zoiets gezegd?
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 14:25:20 GMT 2
"Ik ook." zei Rachanna toen. Ze probeerde de aandacht van Draconic te trekken, wat naar haar mening niet echt werkte.
Mariël keek naar Shirie en Tom. "Wacht.. Ik hou de deur wel open." Zei ze terwijl ze de deur openduwde en deze openhield. Toen ze naar binnen keek, zag ze zo ongeveer half zwadderich om iemand, ze vermoede Elin, heen zitten. Ze schrok. Elin zag er niet al te best uit. Ze keek naar Perkamentus en daarna naar Shirie en Tom.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 14:31:23 GMT 2
Rustig liep Tom ook naar binnen toe, hij keek naar Elin en naar de anderen. Elin zag er niet al te best uit. Voorzichtig legde Tom Shirie op een bed "Ze moet rusten dus stel maar vragen aan mij op Mariël" mompelde hij toen. Half zwadderich hier? dacht hij eventjes. "Ze moet rusten oke?"
|
|
|
Post by melien on Jul 6, 2007 14:48:10 GMT 2
MAra keek op. Ze zag Mariel met nog iemand en Shirie binnenkomen. In haar ogen stond een verbaasde blik. Ze stond op n liep langzaam naar het drietal toe. Naja, beter gezegd naar Mariel. Die kende ze tenminste een beetje. "Heej Mar. Weet jij wat er precies is gebeurd?" vroeg ze zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 15:04:58 GMT 2
Mariël keek nog even naar Shirie. Toen keek ze naar Mara die aan kwam lopen. Ze schudde haar hoofd. "Weet het niet precies."Zei ze zacht. Ze wierp een blik op Elin en rilde even. Daarna liep ze naar Shirie toen en ging op het uiteinde van haar bed zitten.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 18:06:45 GMT 2
{Hé, slim opgemerkt Roos -slaat zichzelf- Ok, dat bericht wordt gewoon veranderd in: 'Ik wil wel helpen''} Chloë keek verbaasd op toen ze Shirie binnen brachten. Haar blik bleef hangen op het gezicht van Shirie, en ze vroeg zich af hoe zij dit ooit had kunnen aanrichten. Ze wist wel dat ze een weerwolf was, maar toch was het moeilijk voor te stellen.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 13:55:05 GMT 2
Elin slaakte een zacht gilletje toen ze Shirie zag en deed pogingen zo ver mogelijk bij haar uit de buurt te blijven "Ik wil niet met haar op een kamer!" zei ze en perstte haar lippen op elkaar. In haar ogen stond angst, maar ze bleef toch een dramaqueen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 7, 2007 14:12:00 GMT 2
Tom keek naar Shirie en toen naar Elin "Eh...deze dame heeft alleen rust nodig,dus mischien blijft ze hier niet eens" zei hij toen. Hij ging op een stoel zitten naast het hoofdeinde van Shirie. Hij wist niet wat er was gebeurd en voorlopig wou hij het ook nog niet weten.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 7, 2007 15:09:04 GMT 2
Shirie staarde naar de grond. Ze wilde oveeind komen, maar haar armen begonnen te trillen. Ze wilde van alles zeggen. Haar verontschuldigingen aanbieden, maar op dat moment had ze al haar energie nodig om overeind te blijven, maar vooral... om de wolf in haar koest te houden. Ik nog afmaken. Nog volle maan. Shirie rilde toen de wolf opnieuw naar boven probeerde te komen. Ze odnerukte het, maar kon een grauw niet onderdrukken. Ze sloeg verschrikt een hadn voor haar mond en verloor haar evenwicht. Ze rolde bijna van het bed af.
Draconic staarde angstig naar Shirie. Hij deed een stap in haar richting, stopte, vermande zich en liep toen naar haar toe. Hij pakte haar hand en drukte haar op bed neer. 'Ontspan. dat is beter.'
|
|