|
Post by ruka on Jul 30, 2007 20:27:42 GMT 2
'Gelukkig is het bij jou genezen' zei Reita met een lach. Hij schudde zijn hoofd en keek even vluchtig, ze hebben het vast gezien.
Uruha beet op zijn onderlip, hij keek soms vluchtig rond op zoek naar zijn shirt. Hij kon hem niet vinden, om de dood simpelde reden dat madam Pleister hem had meegenomen. Nog steeds zat hij in dezelfde houding. Hij zei niks.
Reita keek naar Terry, kon hij niet alleen met haar praten, misschien begreep ze het. Hij keek van Shirie naar Uruha, dat zal waarschijnlijk niet gaan. Hij vond het zelf namelijk stom om te vragen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 21:57:00 GMT 2
Shirie zuchtte diep. 'ik snap het als je wil blijven. Ik blijf bij jou, je weet maar nooit.' Het waren niet de jongens waar ze zich zorgen om maakte, maar om Voldemort zelf. Dat teken op zijn arm beviel haar helemaal niet. Terry knikte. 'Dankje, maar het gaat wel goed hoor.' Shirie knikte alleen maar kort.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 22:09:55 GMT 2
Reita keek even naar Shirie en zuchtte. "nee ik kan haar niet alleen spreken" dacht hij in zichzelf. 'Je hoeft niet te blijven hoor Terry' zei hij toen met een lachje. "Tuurlijk wil ik wel dat je blijft" sprak een stemmetje in zijn gedachten hem toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 22:28:40 GMT 2
Terry schudde haar hoofd. 'ik meot niks, maar het voelt gemeen om weg te gaan.' Ze keek naar Shirie. Die haalde haar schodeurs op. 'dat vind ik ook. Ik laat je neit alleen.' Terry zichtte diep en Shirie barstte in alchen uit. 'Je vind het leuk om me dwars te zitten he?' Vroeg Terry semi nijdig. 'Je kent me toch?' Shirie grijnsde breed en liet haar bruine haren over haar schouders zwaaien. Terry zuchtte hartgrondig en begon haar te duwen. Shirie lachte alleen maar. 'Probeer je me heel subtiel eit dudielijk te make ofzo?' Terry zakte lachend vooraover op het bed.
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 22:48:12 GMT 2
Uruha omhelsde zichzelf nu nog steviger en maakte zichzelf nog kleiner. Reita zag wat Uruha deed. Hij schudde zijn hoofd. Hij kon moeilijk zeggen dat ze moesten ophouden, Uruha dacht vast dat ze hem uitlachtte.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 22:53:28 GMT 2
shirie zuchtte. 'Fijn, ik ga wel weg. Ik weet wanneer ik niet gewensd ben. Volgende keer zie je zelf maar in de ziekenhuis te komen als je wer eens van een trap af valt!' Ze stak haar tong uit naar Terry, zwaaide arrogant haar ahren naar achter en liep sierlijk en op haar gemak naar buiten. Terry lachte en zwaaide naar haar. Doei, Shin. Bedankt nog voor het dragen ne het steunen Hou van je!' Ze zuchtte diep. 'waarom heb ik het idee dat jullie blij zijn dat ze weg is?'
|
|
|
Post by ruka on Jul 30, 2007 23:04:21 GMT 2
Reita keek haar een beetje vragend aan. 'Nee hoor, dat is het niet' zei hij en liep naar Terry toe. Hij bewoog zijn lippen naar haar oor. 'Kan ik je misschien even spreken zonder dat hij het hoord?' vroeg hij fluisterend zodat Uruha het niet zal horen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 23:39:52 GMT 2
Terry knikte. 'Tuurlijk,'fluisterde ze zen ze stond op, klaar om hem te volgen. Ze wierp een laatste blik op Uruha en haar ahrt brak. Ze vond het vreselijk om hem zo te zien.
|
|
|
Post by ruka on Jul 31, 2007 21:47:42 GMT 2
Reita liep een eindje van hem weg zodat ze uit gehoorafstand waren. 'Ik weet niet of je zijn geheim al weet. Maar je hebt vast het teken gezien, het is niet wat het lijkt, hij is geen dooddoener. Hij is gemaakt uit drie botten van Voldemort, het klinkt heel gek. Maar hij staat niet ver van contact van Voldemort, als hij boos is dan word hij ook boos' Hij zei het snel achter elkaar, en keek Terry aan. 'Ik weet niet of je het al wist' zei hij rustig.
|
|