|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:22:53 GMT 2
Reita kwam met Uruha in zijn armen aangerent. Uruha zat helemaal onder het bloed en trilde van top tot teen. Hij shockte een beetje van het huilen. 'Ik wil niet Reita, alsjeblieft' smeekte Uruha hem ondertussen dat hij in zijn armen lach. Hij streelde zijn wang. 'Alsjeblieft' nu zat heel de wang van Reita onder het bloed. Reita legde Uruha op een bed. Madam pleister was nergens te bekennen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 22:29:56 GMT 2
Terry strompelde naar binnen. Ze was zo hard gevallen, dat ze ervan overtuigd was dat ze haar knie had gebroken. koppig als ze was, wilde ze geen hulp. koppig als Shirie was, ondersteunde ze haar vriendin. Ze begeleidde haar naar binnen en zette haar op een ebd neer. 'blijf,'zei ze en zocht om zich heen naar madam pleister. Toen ze haar niet zag verdween ze achter een deur, op zoek naar haar. Tery keek op en zag Uruha en Reita. haar hart stond stil en ze slaakte ene kreet. Zo snel als haar knie haar toeliet, rende ze op hen af. 'Wat is er gebeurd? Wat is er met hem?' Oprechte bezorgdheid klonk door in haar stem.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 22:32:43 GMT 2
'Ik wil niet, ik wil weg. Terry, ik houd van je, laat me hier alsjeblief gaan' zei Uruha smeekend. Het was de kracht van Voldemort die hem dit liet doen. 'Ik weet het niet, ik vond hem zo, hij is er niet goed aan toe, en madam pleister is weg. Geloof niet wat hij zegt Terry, hij weet niet wat hij zelf zegt' 'Dat weet ik wel' gromde hij en sleurde Reita aan zijn kraag naar hem toe. 'Normaal weet je dat wel, nu niet!' Uruha gromde luid. 'Dat weet ik altijd!'
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:01:26 GMT 2
Terry liep op hem af. 'nee, hij heeft inderdaad geen idee wat hij zegt. Als hij zegt dat hij van me houd, dan is er iets ernstig mis met hem.' Ze keek hem even aan. 'volgens mij heeft hij koorts. het lijkt erop dat hij bezeten is.' Ze dacht snel na. Kwade geesten uitbannen was Shiries specialiteit, maar misschien ahd ze drankjes die hielpen... Het drankje van licht! Ze stak haar hand met toverstok uit. 'Draknkje, licht!' Riep ze en sommeerde vanaf de leerlingen kamer het drankje. Ze actte, tot het zou komen. Toen wendde ze zich tot Reita. 'het is voor positieve gevoelens. Als hij bezeten is, zal dat de geest in elk geval ernstig verzwakken, hoe sterk de geestook is!'
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:04:55 GMT 2
'Terry, het probleem is alleen dat het geen geest is' zei Reita vluchtig. Hij moest haar wel vertellen wat er was. 'Hij heeft drie botten van Voldemort, hij staat hevig met hem in contact, hij was net boos omdat Voldemort in hem zat, niet omdat hij je haatte. En ik was gewoon schagarijnig. Sorry voor eerst' Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan, wat een stomme plek om sorry te zeggen. Reita probeerde zich los te trekken uit de greep van Uruha, normaal was dat wel gelukt, maar nu omdat hij Voldemort in zich had lukte het niet. 'Als het werkt, dan mag je het wel geven' zei Reita moeilijk.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:21:18 GMT 2
Terry knikte. 'het is al goed. Lat het nou maar rusten. Eerst hem even bevrijden.'het drankje vloog op haar af. Het was felgeel van kleur. De inhoud was echter een helder wit. Ze ving eht flesje op en ging naast Uruha staan./ 'Hou hem goed vast. Ik sta nu niet zo stevig, dus hij kan me makkeljk over duwen.' Ze hield duwde zijn mond open door met haar nagels in zijn lippen te snijden. Ze had het flesje al ontkurkt en wachtte tot hij stevig lag, klaar voor haar om het drankje naar binne te gieten.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:23:52 GMT 2
Reita maakte een beweging en hield Uruha vast. Zo goed als hij maar kon. Uruha probeerde te spartelen maar het lukte niet goed. 'Giet het snel' zei Reita moeilijk. Hij duwde onder het drankje dat het zijn mond in ging. Toen werd hij weggeduwd en kwam met zijn hoofd tegen de muur. 'Dat deed pijn' mompelde hij en wreef over zijn hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:26:56 GMT 2
Terry staarde hem aan. het was nog neit voldoende. Ze boog zich naar hem toe en goot nog wat in zijn mond naar binnen. Ze kon bijna de warmte van het drankje voelen. Het voelde als leifde, warm en prettig. Een levend gevoel. Ze hoopte dat eht zou werken tegen voldemort. Ze dacht van wel, maar hoe goed het zou werken... dat vroeg ze zich af.
|
|
|
Post by ruka on Jul 29, 2007 23:34:55 GMT 2
Uruha ademde zwaar, maar het leek alsof er een witte schim uit hem vloog. Hij keek om zich heen, 'Reita' schreeuwde hij en wou uit bed klimmen maar dat liet zijn lijf niet toe. Uruha viel hard op de grond. Reita keek naar Uruha. 'Blijf is liggen dan eigenwijze' zei Reita met een lach en tilde Uruha op en legde hem weer op bed. Hij gaf hem een vriendschappelijke kus op zijn voorhoofd. 'Doe nooit meer zoiets stoms, ookal weet ik niet wat je gedaan hebt' zei Reita lachen. 'Dank je Terry, ik zal je wel een knuffel willen geven, maar dan zit je onder het bloed, dat is denk ik niet zo'n slim idee' Hij lachtte naar haar en keek naar Uruha. die vluchtig. 'dank je' zei
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 23:46:06 GMT 2
Terry negeerde Reita's argument en omhelsde hem. 'Sorry dat ik niet naar je toe kwam maar... ik dacht dat het beter was om hem eerst te bevreiden. ik ben blij dat het zo goed werkte.' Ze zuchtte diep en glimlachte naar Uruha. Ze stopte de stop weer op het flesje. Het was nog half vol. Ze veegde een klein beetje bloed af aan haar shirt en keek toen weer om zuch heen. Ze vroeg zich af waar Shirie bleef.
|
|