|
Post by Merel on Jul 14, 2007 20:45:46 GMT 2
"Ik weet niet of je me dik vind, en ik weet niet wat jij tanden noemt.. Maar als jij er net zo over denkt als ik, valt dat best wel mee." ZEi ze lachend. Ze ging naast Carmen staan. "En dan? Welke smaak hou je? Aardbeien? Appel? Of liever een hele zoete smaak? Of een hele bittere?"
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 20:49:01 GMT 2
"Uhm, een beetje neutraal denk ik. Liefst wat zoeter." Carmen grinnikte. "Ik ben al bitter genoeg volgens mijn ouders, een bittere teleurstellen." Ze lachte. "Appel... of nee! Kersen!" Ze pakte een grote lollie met kersen smaak. "Eigenlijk moet ik ook iets zoeken voor Miquel. Maar ik heb geen idee waar hij van houd."
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 20:53:12 GMT 2
Mariël dacht na.. "Nee eigenlijk geen idee.. Volgens mij vind hij alles wel lekker, aangezien toen met de lollie invasie gewoon al mijn lollies op at, welke smaak dan ook." Ze moest alweer lachen toen ze eraan terug dacht. Ze zocht in totaal 3 lollies uit.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 20:56:54 GMT 2
Carmen dacht na, het was eigenlijk heel moeilijk. Wel suf als je erover nadacht, ze vond het moeilijk uit te kiezen welke lollie ze zou nemen. "Goed." Zei ze langzaam en pakte een hartvormige lollie met aarbeien smaak, een mintsmaak in de vorm van iets wat op een golf leek en nog eentje in de vorm van een sneeuwvlok, taartglazuursmaak. Ze lachte. "Zo, dit dan maar."
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 21:00:32 GMT 2
"Oke! Wil je nog iets anders? Of laten we het bij lollies?" Vroeg ze terwijl ze richting de toonbank liep om af te rekenen. Ze had altijd veel lollies, en haalde soms ook nog eens een voorraadje uit de keukens.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 21:04:09 GMT 2
Carmen pakte nog een lollie in bosbessen smaak en knikte. "Ik heb al genoeg voor twee weken..." Ze keek naar de twee lollies. "Die chocolade meegerekent dan." Ze liep achter Mariel aan naar de toonbank en rekende af. Ze had niet meer zoveel geld opzak. In het kasteel had ze nog wel wat, maar daar kon ze nu even niet bij.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 21:06:29 GMT 2
Mariël rekende ook af en stak de lollies in een tas in haar tas met haar jurk, zo dat hij neit haar jurk zou kreuken ofzow. "Wil je nog ergens heen? Of had je nog iets in gedachte?" Vreog ze toen aan Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 21:09:00 GMT 2
Carmen deed het zakje met lollies om haar hand en haalde haar schouders op. "Geen idee... Ik heb eigenlijk ook niet meer zo heel veel geld opzak. Die jurk sloeg er best hard in." Ze glimlachte.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 21:10:54 GMT 2
Mariël keek ook even naar haar geld. "Nee ik eigenlijk ook niet echt meer.. Terug naar Zweinstein denk ik dan zo?" Zei ze en glimlachte. Ze liep al naar de deur toe.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 21:14:57 GMT 2
Carmen knikte. "Ja, ik denk het wel." Ze glimlachte. "Ik vond het leuk en dat wilt veel zeggen als het om mij en winkelen gaat." Lachte ze.
|
|