|
Post by Merel on Jul 14, 2007 21:16:45 GMT 2
"Gelukkig.. Want winkelen kan best leuk zijn. Misschien heb je zin om eens mee te gaan als we met een grote groep gaan?" Vroeg ze terwijl ze de deur openhield voor Carmen.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 21:18:15 GMT 2
Carmen liep naar buiten en knikte. "Wie weet. Maar het is al weer bijna vakantie he." Ze knipoogte. "Ik weet niet eens of er nog wel een tripje naar Zweinsveld komt, of dat dit de laatste was.
|
|
|
Post by Merel on Jul 14, 2007 21:24:08 GMT 2
"Dan kom ik je persoonlijk halen, kan ik meteen nog even mijn rekeningen met Xander vereffenen." Zei ze grijnzend. "Maak je daar nou maar niet druk om." zei ze geruststellend.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 14, 2007 21:26:31 GMT 2
Carmen glimlachte en haalde haar schouders op. "Dat kan ik niet. Ik kan het alleen trachten te verbergen. Maar ja, stel ik kom niet meer naar school." Ze dacht na. "Dan hebben mijn ouders zeker een jongen voor hun deur staan." Ze lachte. Ze wist dat Roc het niet liet gebeuren dat ze thuis moest blijven, hij zou een hijsa schoppen en niet zo'n kleintje ook.
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 20:25:33 GMT 2
"En nog een meisje!!" Zei ze en ze meende het.. Je kon toch niet zomaar iemand van zweinstein afhouden? "Wees maar niet bang.. Wij zullen niet de enige 2 zijn.. Miquel denk ik ook nog.. Ik dnek dat ik Tristan en misschien zelfs Florian wel meekrijg.. Leyla, Keira, Elvira, Tyra.. En zo kan ik nog wel even doorgaan! Echt waar." Zei ze met sirieuze blik.
|
|
|
Post by Madjic on Jul 16, 2007 20:53:09 GMT 2
Carmen lachte. "Heel indrukwekkend, maar mijn ouders zijn niet zo snel onder de indruk. Nee, als ze me thuis houdem kan ik enkel proberen weg te lopen. Of Perkanmentus moet weer een bezoekje brengen."
|
|