|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 20:41:54 GMT 2
Nigel wist niet meer wat hij moest doen. Hij kon hier bij niemand terecht want die begrepen het toch niet. Hij zette zijn handen op de wasbak en keek geërgerd naar de spiegel. Hij hoorde achter hem Jammerende Jenny. ''Jenny, heb jij advies voor me" Via de spiegel keek hij naar haar en hij zuchtte. Hij haatte Diana, maar aan de andere kant vond hij haar echt leuk. Maar dat zou toch niet werderzijds zjn. Jenny vloog naar hem toe en bleef op het wc hokje zweven. ''Komt de lieve Nigel er niet meer uit'' Giechelde ze en trok daarna een vuil hoofd.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 20:51:51 GMT 2
'Nee, ik kom je natuurlijk snel weer opzoeken!' Joey bleef even tegen de deur aanstaan, en liep toen de jongens wc binnen. Hij had een mobieltje in zijn hand. Hij had, na extra geslijm, voor elkaar gekregen dat zijn leraar dreuzelkunde hem een spreuk zou leren, zodat hij dreuzel voorwerpen kon gebruiken. Nu beklde hij, dus echt, met zijn vriendin. 'Liefje, rustig nou. Eh... Je taime, ma... ehm... amour?' Ondanks alles werd er aan de andere kant van de lijn gelachen. Joey lachte ook. 'Ja, ik heb wat lessen gemist denk ik. ik ga er snel weer mee door.' Hij zag opeens Nigel, leek even op te schrikken, maar ehrstelde zich snel. Hj knikte ene groet.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 20:57:12 GMT 2
Hij hoorde geklets en er kwam iemand binnen. Jenny maakte dat ze wegkwam en Nigel stond daar maar. Hij had even geen zin in gezelschap hoor, niet nu. Hij knikte terug en keek toen weer in de spiegel, zijn grip verslapte hij maar hij voelde nog steeds grote irritatie. Hij zuchtte opnieuw en keek om.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:09:02 GMT 2
Joey zei snel gedag en hing op. 'Je ziet er goed uit, man,'zei hij, geheel zonder zijn sarcasme te verbergen. 'Wat heb jij? Je ziet eruit alsof je een gevecht hebt verloren.' Het maakte Joey neit uit dat hij de jongen niet kende. Praten kon emt iedereen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:12:48 GMT 2
Hij keek in de spiegel naar de jongen. De jongen heette Joey dat wist hij, maar hij zou stil blijven. Hij schudde zijn hoofd en keek met gespannen ogen naar hem. hij versterkte zjin greep en schudde zjin hoofd. Hij werd gek van zichzelf.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:25:40 GMT 2
Aaron kwam de wc binnen slenteren. "Zo. Houden we een theekransje?" begroette hij de andere twee jongens met een grijns. Toen hij echter zag hoe een van hun eruit zag verdween de grijns van zijn gezicht. "Vanwaar zo'n beteuterd gezicht? Het gala komt eraan hoor." zei hij.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:29:43 GMT 2
Nee hé, krijgen we die ook weer Ging er door zijn hoofd terwijl hij de andere kant op staarde. Hij draaide zich om en leunde op de wasbak terwijl hij stil bleef. Hij keek naar de jongen die binnen was gekomen en gunde hem alleen maar een vernietigde blik toe.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:31:21 GMT 2
'ja, maar ik ben de thee vergeten. Blij dat jij hem komt brengen.' Joey draaie zich naar de pisbak toe, trok zijn broek open en begon te watern. 'Ik heb helemaal geen zin in dat gala. Zonder meisje is het zo saai... zeker als je vrienden wel iemand hebben.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:39:04 GMT 2
Hij glimalchte om de woordwisseling. Daarna stond zijn gezicht weer normaal en draaide hij zich weer om naar de spiegel terwijl hij zuchtte. Hij was niet meer zoals hij was, door Diana dan.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:48:18 GMT 2
"Daarom heb ik ook een date." zei Aaron. De blik van Nigel negerend.
|
|