|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:51:02 GMT 2
''Laten we nu allemaal even klappen'' Zei hij, sarcastisch en keek naar Joey terwijl hij net zoals Perkamentus klapte. ''Hoe doe je dat toch. Is het de thee die je altijd mee hebt? Of is het een omkoping?'' Zei hij keek weer naar de jongen en sloeg zijn armen over elkaar terwijl hij hem vol afschuw aankeek.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 21:54:29 GMT 2
"Het is gewoon een kwestie van een briefje schrijven. In dit geval met de tekst: 'Lieve Diana, zou je met mij naar het gala willen gaan? Groetjes Aaron.'. Op een antwoord hoefde ik niet lang te wachten." zei hij lachend. Het kon hem niet schelen dat die jongen die bij de wasbakken stond zo tegen hem deed.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 21:57:54 GMT 2
Joey grinnikte. 'Jaloezie is slecht, zei hij en hij ristte zijn gulp dicht. 'Helaas, ik zal deze keer zonder meisje moeten stellen. Mijn schoonheid zit lekker op Cuba me uit telachen. En ik maar balen. Ze wilde neit eens voor me hierhee komen!' Hij grijnsde naar Aaron. 'Jij hebt mazzel.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 21:58:20 GMT 2
Toen hij de naam Diana hoorde ging er veel door hem heen. Hij draaide zich om naar de spiegel en keek erin terwijl hij zich nu anders voelde. Hij was stil gebleven, en zou nu niks meer tegen hem zeggen. Hij dacht zeker dat ze hem leuk vond? Nee, Diana vond niemand leuk, zelfs Nigel niet.
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:04:08 GMT 2
"Tja. Of het geluk is, of gewoon een date waar niks achter zit? Ik heb geen idee. Ik zie het wel tijdens het gala." zei Aaron.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 8, 2007 22:29:22 GMT 2
Hij hield zijn shcouders op. ''Ik ga ook met iemand. Gewoon als vreinden. Ik hoop niet dat ze meer in me ziet. Ik wil gewoon vreinden blijven. Vind al iemand adners leuk'' Zei hij terwijl hij naar de jongens toeliep en naar hun staarde.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 22:30:48 GMT 2
Joey knikte. 'Tjah, dat weet je nooit zeker. Is ze moeilijk? Of is ze iemand die graag speelt? Ik weet dat Shirie zo is.' hij ging nonchalant tegen de muur aan staan. 'Gewoon lolletjes, spelen, jongens verleifd op je amken en dan naar de volgende gaan. daar meot je voor uitkijken hoor. Hoe perfecter ze zijn, hoe meer kans je hebt dat ze met je spelen.'
|
|
|
Post by melien on Jul 8, 2007 22:45:50 GMT 2
Aaron lachtte. "Heb je daar soms ervaring mee?" vroeg hij grijnzend. Hij wist dat hij gelijk had.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 8, 2007 23:09:43 GMT 2
Joey haalde zijn schoduers op en schudde toen zijn hoofd. 'ik vrees van niet. Mijn eerste vreindin was op mijn vijftiende en daar ga ik nog steeds mee. Ze speelt graag, maar alleen emt mij. ik weet dat ze van me houdt, ze wil gewoon eht gevoel hebben dat ze de baas is.' Hij grinnikte. 'Dat is ze neit, maar dat makt niet uit.' hij glimalchte naar hen. 'Probeer nooit Shirie te krijgen. Of in elk geval, wordt nooit verliefd op haar. Ze breekt je hart. reken er maar op!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 8:52:47 GMT 2
Hij hield zijn schouders op en glimalschte flauwjtes. ''Wie zegt dat ik het over Shirie heb'' Zei hij terwijl hij van de ene jongen naar Joey keek. ''Misschien is het wel heel iemand anders. Nee, ik zou Shirie nooit leuk gáán vinden'' Zei hij zacht terwijl hij weer voor zich uit staarde.
|
|