|
Post by melien on Jul 9, 2007 9:39:05 GMT 2
"Wie is het dan?" vroeg Aaron nieuwsgierig. Nu wilde hij het zeker wel weten.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 9:57:12 GMT 2
Hij schudde zijn hoofd en bleef stil. ''het is iemand waarvan je het niet verwacht'' Gaf hij als tip. Van hem mocht de hele school het weten, wat boeide hem dat. Maar, hij on er neit onderuit komen, aangezien hij nu toch al een hint verteld had.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:35:43 GMT 2
"Of je verteld het of je laat het zitten. MAar daar tussen in heb ik geen zin in." zei Aaron lachend. Hij hield niet zo van raadseltjes.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 10:38:07 GMT 2
''JIj weet het het beste, want jij gaat met haar naar het Gale'' Zei hij terwijl hij weer naar de wasbak liep en in die spiegel keek. ''Ik kan haar vermoorden,maarja, zeis ook inderdaad heel leuk. Dat weer je zelf'' Zei hij terwijl hij omkeek naar hem.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:52:35 GMT 2
"Diana?!" Aaron wist niet wat hij moest zeggen. Zo had hij Diana dus echt nooit ingeschat. Hij schoot in de lach.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 10:55:24 GMT 2
''Nouja, ze vind mij niks maar ik zie haar wel zitten. Dus je hoeft niet te lachen hoor'' Zei hij en keek hem met een geërgerde blik aan. ''Het is toch geen liefde, ze is gewoon leuk, en anders maar niet hé'' Zei hij terwijl hij zich weer omdraaide naar de spiegel. Waarom had hij het trouwens verteld?
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 10:59:16 GMT 2
"Daarom lach ik niet. Ik probeerde me voor te stellen hoe Diana met iemands hart zou kunnen spelen." zei Aaron, nog steeds grijnzend. Hij vond het wel grappig.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 11:01:28 GMT 2
Hij keek de jongen even aan. ''Vooral met de jouwe. We kunnen elkaar toch niet uitstaan dus die kans kan ik wel vergeten. Heren, excuseert u mij. Ik moet even een plasje plegen.'' Hij trok zijn rits open en liet het gaan terwijl hij even omkeek. ''Maar wat boeit mij het nou?'' Zei hij terwijl hij weer naar voren keek.
|
|
|
Post by melien on Jul 9, 2007 11:07:09 GMT 2
Aaron keek vaag naar Nigel. Wat had hij? Aaron haalde lichtjes zijn schouders op. "Ik denk dat ik me maar eens voor ga bereien op het gala en mijn date" zei hij. Het laatste woord sprak hij expres met nadruk uit. Hij stak zijn hand op als groet en liep naar de deur.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 9, 2007 11:09:22 GMT 2
Hij deed zijn rits weer dicht terwijl hijz ihc omdraaide. ''Wat boeit mij het dat je met haar gaat. Jij zou haar ook niet kunnen krijgen'' Zei hij terwijl hij naar hem keek en zijn blik weer op Joey richte. Hij schudde zijn hoofd lichtjes.
|
|