|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 21:11:24 GMT 2
'I am a model, you know what I mean, and I do my little turn on the catwalk...' zong Chris gezellig mee, en maakte echt een rondje alsof hij een model was. Met een brede grijns keek hij Florian aan. 'Oké, deze deur is het eerste slachtoffer?' Hij keek naar de deur die Florian openhield.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 21:56:16 GMT 2
"Ja" zei Florian, deed de deur zo ver mogelijk open en wapperde er weer dramatisch bij met zijn handen. "Kom Chris, doe het, doe het dan, doe het dan" zei hij druk en probeerde Chris op te jutten.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 22:03:34 GMT 2
'Oh, ehm... Ik weet niet of ik het wel, durf, hoor...' Chris trok een gezicht alsof hij erg bang was, maar in een keer veranderde die gezichtsuitdrukking in een maniakale grijns. Hij stormde op de deur af, schroefde de dop van de tube en kneep erin, zodat de lijm in overvloed over de deurklink verspreid werd. 'Nou Florian, test eens uit of dit spul werkt!' riep hij grijnzend, en deed alsof hij Florian er tegenaan zou duwen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 8:22:51 GMT 2
"Nee!" zei Florian bang en sprong overdreven naar achteren, tegen de wasbak aan. Hij lachtte breed en stak tevreden zijn borst naar voren "Oh, ik ben niet vastgeplakt, je actie was míslukt" zei hij dan blij.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 18:19:04 GMT 2
'Hè, wat jammer nou,' zei Chris en hij trok een pruillipje. 'Oké, volgende deur.' Zijn pruillipje maakte weer plaats voor een ondeugende grijns terwijl hij de deur dichtsloeg en die daarnaast opende, waarna hij ook daar SlijmLijm op de deurklink smeerde. 'Dit wordt echt té melig, eigenlijk moeten we de reacties van onze slachtoffers filmen, of zo,' zei hij, en keek op naar Florian.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 10, 2007 21:20:02 GMT 2
"Jaa" riep Florian opgetogen en wees naar de hoek "Dan moet de geheime verborgen camera daar. Ik hoop dat ik Flora zie, ze zeggen dat zij zó hard kan gillen". Hij grijnsde brutaal en trok het volgende hokje open "Voila"
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 10, 2007 21:30:16 GMT 2
Chris lachte luid. 'Haa, dat wordt écht lachen als Flora hier komt! Volgens mij wordt ze echt heel boos, maar vindt het vast wel melig... Na een tijdje. Zou het haar ooit lukken los te komen, denk je?' Hij grijnsde breed naar Florian, terwijl hij de volgende deur onder smeerde met de lijm.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 9:40:28 GMT 2
"Ik weet het niet. Er was toch ook zo'n losmaakspul erbij, toen je het kocht?" zei Florian en voelde even in zijn broekzakken of hij het misschien had. Nee.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 11, 2007 18:29:38 GMT 2
'Ja, maar die heb ik natuurlijk per ongeluk kwijtgemaakt,' zei Chris, met een kwaadaardige grijns op zijn gezicht. Het was niet echt waar, hij vermoedde dat hij het losmaakmiddeltje nog wel ergens op de slaapzaal had liggen. Maar dat zou hij de eerste uren dat er iemand vastzat in ieder geval niet zeggen.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 18:59:30 GMT 2
"Pér ongeluk? Klinkt wel heel erg expres Chris" zei Florian grijnzend en liep op zijn dooie gemak naar de volgende deur. Hij vond het wel leuk, het was een soort van kunst maken, de deuren zagen er in ieder geval aan de binnenkant een stuk vrolijker uit. Maar de kleur zou straks wegtrekken zodat het bijna onzichtbaar was.
|
|