|
Post by » Aline. on Dec 11, 2007 19:08:19 GMT 2
Chris grijnsde breed. 'Nee, joh, hoe kóm je erbij? Je vertrouwt me toch wel?' De brede grijns op zijn gezicht verraadde meteen dat hij er niets van meende. Hij gaf Florian even een vriendschappelijke duw, terwijl hij de volgende deur volsmeerde met de lijm. 'Ik ben benieuwd wie er straks als eerste binnenkomt.'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 11, 2007 22:59:21 GMT 2
"Ik ook" zei Florian met een duivelsachtige grijns. Zijn blik viel op het laatste hokje en hij stootte Chris aan. "Eigenlijk moeten we ons daar verstoppen, wachten tot er iemand komt en dan kijken wat er gebeurd" zei hij dan grijnzend. "Goed idee of goed idee?"
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 12, 2007 21:30:45 GMT 2
'Oh jeetje, da's echt een moeilijke vraag...' Chris keek voor zich uit alsof hij diep na moest denken, en voor het effect krabde hij ook nog even aan zijn kin. 'Ik gok op... goed idee?' Hij keek Florian gretig aan, alsof hij heel graag wilde weten of hij het goede antwoord gegeven had.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 12, 2007 21:36:26 GMT 2
"En u heeft de hoofdprijs gewonnen!" zei Florian dramatisch, de presentatoren van tv immiterend "Het is een.. koelkast! met ingebouwde koelingselementen. U krijgt er ook nog een jaarvooraad hondenvoer bij. Nou, ben je daar niet blij mee?"
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 12, 2007 22:14:47 GMT 2
'Oooow!! Echt waar?' Chris kreeg een brede grijns op zijn gezicht, en keek Florian glunderend aan. 'Daar ben ik echt zóóó blij mee! Yes!' Hij vloog Florian plotseling om de hals, terwijl hij uitbarstte in een lachbui.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 13, 2007 8:14:51 GMT 2
Florian werd half omver gelopen door een té uitbundige Chris. "Nou nou" zei hij grijnzend "Zo kan 'ie ook wel wer hoor Chris. Het is een kóelkast, niet een persoon, daar moet je niet al te veel waarde aan hechten"
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 13, 2007 21:27:00 GMT 2
'Ja nou, je weet niet hoeveel dit voor me betekent! Ik heb nog nooit een koelkast voor mezelf gehad!' riep Chris uit, alsof hij echt heel erg blij ermee was. Hij grijsnde even naar Florian en smeerde daarna ook de laatste deur onder met de lijm.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 18, 2007 18:58:11 GMT 2
"Vandaag is de dag" zei Florian dramatisch en wierp een blik op de laatste klink. "en nou maar wachten" besloot hij dan tevreden.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 18, 2007 19:00:39 GMT 2
'Aaah, wie zou er als eerste komen?' riep Chris voor de zoveelste keer grijnzend uit. Hij draaide de dop weer op de tube lijm en stopte deze in zijn tas, en keek even tevreden naar wat Florian en hij hadden gedaan. Hij kon niet wachten tot de eerste persoon zich meldde.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 19:10:45 GMT 2
"Thobias ga jij nou maak kijkien.. tis zo lullieg als we binnenkomein en er zijn jongens 'bezieg." Zei Aylin grijnzend en duwde Thobias de jongens w.c. binnen die beide meiden nog even vaag aan keek. "Er is niemand hoor." Zei hij met een zucht toen hij niemand zag en Flora en Aylin kwamen binnen. "Mooiso. Echt zodra ick een goede vloek 'eb gevonden zijn Jenny en Foppe er geweest!" Zei Flora en liep naar een w.c. om haar behoefte te doen, zo ook Thobias. Aylin liep naar de wastafels om haar make-up goed te doen.
|
|