|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 18:41:01 GMT 2
Chris keek even om zich heen, met een ondeugende grijns op zijn gezicht. Hij vond dat de meisjes tegenwoordig té vaak in de jongenswc kwamen, en vond het verhaal van Foppe en Jammerende Jenny niet voldoende verklaring. In de fopwinkel van Zweinsveld had hij iets gevonden dat hem perfect leek; Liro's SlijmLijm. Hij haalde de knalgroene tube uit zijn zak en keek er even grijnzend naar, waarna hij de dop eraf schroefde, en een blik wierp op de deurklink van het eerste wchokje.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 18:58:19 GMT 2
Florian grinnikte bij het idee van het plan van hem en Chris. Het kon ook zijn dat een jongen vast werd geplakt, maar wat konden zij daar dan tegen doen. "Dit wordt té mooi" zei hij zacht tegen Chris en grijnsde breed.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 19:00:40 GMT 2
'Ja, écht wel. We zullen ze leren altijd onze wc's te gebruiken. Daar zijn ze ons veel te dierbaar voor.' Hij grijnsde even. 'Die wc's dan, hè,' grinnikte hij, en gaf Florian even een duw tegen zijn bovenarm. 'Oké, hoe gaan we dit aanpakken? We willen zelf niet vastgeplakt worden.' Zijn blik schoot heen en weer tussen de deur en de tube SlijmLijm.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 19:05:57 GMT 2
Florian grinnikte en had een duivelse grijns op zijn gezicht, en liep dan naar het eerste hokje en klapte het open. "Als we nou alleen de klink aan de binnenkant doen, en dan doen we de deur dicht". Hij keek Chris aan. "Of hoe had jij het dan gedacht?"
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 19:13:30 GMT 2
'Goed idee.' Ook op Chris' gezicht verscheen een duivelse grijns, en hij hield de tube lijm dreigend boven zijn hoofd. 'Beware the revenge of Chris and Florian! Mwahahaha!!' Á la doctor Evil deed Chris zijn pink bij zijn mondhoek, waarna hij echt in de lach schoot. 'Oké, zullen we dan maar?'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 19:19:09 GMT 2
Florian barstte in lachen uit en liep naar het hokje. "En de lieftallige assistente Florian opende de deur" zei hij dramatisch en wapperde met zijn handen, alsof hij een tovertruc uit ging halen. Op zijn dreuzels natuurlijk.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 19:22:27 GMT 2
'En de goochelmeester Chris toverde de tube tevoorschijn...' Hij deed eerst de tube achter zijn rug, bewoog daarna zijn arm weer naar voren zodat Florian de tube weer kon zien en trok een stomverbaasd gezicht. 'Oh! Hoe kon dat! Ik wist niet dat ik zo goed kon toveren!'
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 20:48:05 GMT 2
"Wauuuw" zei Florian dramatisch en plaatste zijn handen op zijn wangen, en trok een ongelovig gezicht "Maar je bent ook een tóvenaar" voegde hij er dan subtiel aan toe en barstte weer in lachen uit.
|
|
|
Post by » Aline. on Dec 9, 2007 20:56:10 GMT 2
'Écht? Waarom heb je me dat niet eerder verteld? De glansrijke carrière die ik gehad zou hebben!' riep Chris dramatisch uit. 'En al die tijd ben ik een B-goochelaartje geweest... Als die weggegooide jaren...' Hij keek Florian grijnzend aan. 'Zeg het eens eerlijk; ik kan geweldig toneelspelen, hè?' zei hij, en trok een arrogant gezicht.
|
|
|
Post by Krista - on Dec 9, 2007 21:09:00 GMT 2
"Ja, fantastisch" zei Florian en klopte Chris bemoedigend op zijn rug. "Niet" voegde hij er dan grijnzend aan toe en sprong een paar meter buiten Chris' zijn handbereik. "Laaalalalaa" zei hij zangerig en liep richting de spiegels "I'm to sexy for my shirt, so sexy it hurts"
|
|