|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:14:44 GMT 2
Mariël keek om toen ze een vertrouwde stem hoorde. "Shinami! Dat is lang geleden!" zei ze en grijnsde vrolijk. Toen keek ze haar verbaast aan.. Kon ze dat nou zien? {ze weet nog niet dat haar vloek is opgeheven xD}
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 16:17:38 GMT 2
Chantal draaide zich om en bekeek Shinami onderzoekend. " Chantal" selde ze zich voor met een glimlach. Ze had deze persoon nog niet eerder gezien, mischien alleen van gehoord.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 16:19:55 GMT 2
"Mariël? zei ze verbaast, ze herkende bijna niemand van haar vrienden van het uiterlijk maar wel van de stem. "Ik kan weer zien" grijnsde ze toen. Ze keek naar Chantal en stelde zichzelf voor als Shinami.
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 16:21:32 GMT 2
"Ik merk het!" Zei ze grijnzend. "Dat is wel geweldig zeg! Hoelang kun je al weer zien?" vroeg ze. Het was even geleden dat ze met Shinami naar Zweinsveld was geweest, wat ze trouwens heel leuk had gevonden. Ze grijnsde.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2007 17:22:23 GMT 2
HIj volgde het gesrpek niet meer. ''Nouja, ga maar verder met meiden geklets ik zie jullie nog wel een keer'' Zei hij terwijl hij de deur uitliep en de trap naar benden nam. Hij wist niet eens dat dat de meisjes wc was, hij wist niet eens dat die trap erheen leidde.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 6, 2007 18:27:07 GMT 2
Rebecca keek Manuel even verbaasd na, maar draaide zich daarna om naar Shinami. 'Rebecca,' stelde ze zich glimlachend voor.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 18:59:14 GMT 2
Chantal zuchtte. "Manuel" mompelde ze, terwijl ze achter hem aan liep.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 6, 2007 19:53:31 GMT 2
Hij stapte snel de trap af terwijl hij nerveus liep. Hij zag Bezem ergens lopen en raapte hem op terwijl hij om zich heen keek.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 14:38:41 GMT 2
"Manuel" herhaalde Chantal, dit keer iets harder. Ze zuchtte en liep achter hem aan, terwijl ze bedacht dat dit voor buitenstaanders waarschijnlijk een idioot gezicht was.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 14:54:37 GMT 2
''Je begrijpt het niet Chantal. Moet je kijken hoe iedereen tegen me doet, niemand neemt me serieus. Alleen me moeder verder niemand, zelfs jij niet'' HIj stond plots stil en keek om naar haar met rode ogen van woede. ''NIemand echt niemand heeft me ooit serieus genomen, behalve mijn moedr hoor je, zelfs jij begrijpt mij niet!'' Zei hij schreeuwend tegen haar.
|
|