|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 15:15:05 GMT 2
Meral strompelde door de gangen op weg naar de WC en bleef verstijfd stilstaan in een houding toen ze Manuel zag. Met een ander meisje. Chantal.., flitste het door haar heen, want ze wist wel zo ongeveer dat ze blond was. En Manuel was bij haar. Manuel. Ze slikte en probeerde zo onopvallend en nonchalant mogelijk voorbij te lopen. Ze deed zoveel mogelijk haar voor haar ogen zodat haar immiddels witte en nerveuze gezicht niet te zien was.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 16:03:23 GMT 2
"Jezus, Manuel" bracht Chantal verbaast uit, niet op Meral lettend. Ze schudde haar hoofd en draaide zich om, waarna ze rustig wegliep. "Dat dit alles zó moest lopen" mompelde ze, met haar hoofd schuddend en in een poging haar tranen binnen te houden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:20:44 GMT 2
''Dat jij die woorden in je mond kan nemen, ik dacht dat je anders was. Ik hoef je niet meer Chantal!' Zei hij schreeuwend, hij had nergens meer spijt van, nergens. Hij keek opzij en zag Meral. ''Ik ben neit in de stemming'' Zei hij terwijl hij verder liep.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 16:27:51 GMT 2
Chantal balde haar handen tot vuisten, liet ze langs haar lichaam hangen en liep door. "Dan zoek je toch lekker een ander? Niet iedereen is het altijd met je eens, Manuel, niet iedereen is zoals het in jouw droombeeld geschreven staan. Niet iedereen gelooft in God!" snauwde Chantal, terwijl ze haar pas versnelde. In haar ooghoeken verschenen tranen, maar ze negeerde het.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:29:41 GMT 2
HIj rpobeerde haar te negeren mar het lukte niet. ''Liefde is inderdaad blind, en als ik jou was zou ik God maar serieus nemen. En val dood kreng!'' Schreeuwde hij erachteraan terwijl hij meteen 10 kruisjes sloeg. Hij draaide zich weer om en beende weg terwijl hij zuchtte en moeilijk slikte.
|
|
|
Post by admin. on Jul 7, 2007 16:32:17 GMT 2
Chantal schudde haar hoofd, zuchtte en liep de hoek om. "Ik heb het helemaal met je gehad, Manuel! Ik accepteerde je zoals je was, maar jij mij niet." mompelde ze. Ze beet op haar lip, terwijl de tranen nu over haar wangen gleden.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 7, 2007 16:35:54 GMT 2
Hij had het helemaal gehad, ehct helemaal. Hij nam ahar heus serieus maar als dit liefde was geweest, hadden ze al lang en breed met elkaar gehad. Hij zei niks terug want hij kon het niet. Hij kreeg ook tranen, al wist hij niet waarom. Hij mompelde het wachtwoord en stapet de leerlingen kwamer in terwijl hij naar de slaapzaal stormde.
|
|
|
Post by Krista - on Jul 7, 2007 17:14:58 GMT 2
Meral staarde Manuel na en wou iets zeggen, maar dat deed ze toch niet. Ze was niet gemeen ingesteld, maar diep van binnen was ze eigenlijk wel tevreden over de ruzie van Chantal en Manuel.
|
|