|
Post by \\ Jess' on Jul 5, 2007 19:14:50 GMT 2
Hij was hier nog nooit geweest, maar toen hij de deur opende kwam hij in een meisjes wc. Hij keek om naar Chantal. Hij hoorde iemand huilen. Hij had weleens van Jammerende Jenny gehoord maar had haar nog nooit gezien. Jenny kwam omhoog. ''Komen jullie me weer pesten!'' Zei ze boos, en op een hoge toon. Manuel keek haar aan. ''We kwamen samen op bezoek, om met jou te praten'' Sprak hij haar vriendelijk toe.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 20:37:10 GMT 2
Rebecca stapte de meisjeswc binnen, en sloeg eerst geen acht op Jenny. Ze praatte wel vaker zo tegen leerlingen wanneer ze humeurig was. En dat was ze bijna altijd. Maar toen ze een bekende stem hoorde, keek ze verbaasd op. 'Manuel? Wat doe jíj hier?' vroeg ze zich hardop af, terwijl ze even keek naar Jammerende Jenny, die helemaal vereerd scheen te zijn dat hij speciaal voor haar kwam.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 20:57:35 GMT 2
Mariël had Rebecca net de meiden wc in zien gaan. Het was lang geleden dat ze met haar een praatje had gemaakt, en ging daarom achter haar aan. Ze liep de wc binnen. "Rebecca! Ik wou net..." zei ze toen haar blik op Manuel viel. Ze keek hem vragend aan. "Uhhmm.. Ook hallo..?" Zei ze een beetje vaag.
|
|
|
Post by » Aline. on Jul 5, 2007 21:08:31 GMT 2
Rebecca lachte even om Mariëls reactie op Manuel, en keek haar vriendin daarna aan. 'Ik heb je al lang niet gezien!' zei ze, terwijl ze de vreugdekreten van Jammerende Jenny probeerde te negeren. Na een tijdje keek ze even geïrriteerd achterom.
|
|
|
Post by Merel on Jul 5, 2007 21:12:35 GMT 2
Mariël grijnzde. "Jaa! Te lang geleden eigenlijk." zei ze en keek naar Jenny. Ze had de neiging wat tegen haar te zeggen.. Maar hield toch haar mond maar. "Um Manuel.. Als ik het vragen mag.. Wat doe jij op de MEIDENtoilet?" Vroeg ze, maar moest onwillekeurig grijnzen.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Jul 5, 2007 21:12:42 GMT 2
HIj keek naar Chantal die nog wachtte, daarn aliep hij naar binnen. ''Heey'' Zei hijt egen de beide mensen. Daarna keek hij naar Jenny. ''Let maar niet op hun, ze zijn gek'' Jenny begon te lachen en ging een wc pot in. Hij grinnikte even. ''Wat doe ik hier eigenlijk'' Zei hijterwijl hij zich omdraaide.
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 14:23:19 GMT 2
"Met mij, kwam hij hier, al snap ik niet wat je hier van plan bent. De eerste de beste deur binnenstappen is een slecht idee, niet?" zei Chantal, die de deur opende en grijnzend naar binnen liep. "Tenzij je elke dag even met jammerende Jenny praat, maar dat kan je ook op de jongensWC doen, want daar komt ze ook nog wel eens. Niet, Jenny?"
|
|
|
Post by Merel on Jul 6, 2007 14:45:31 GMT 2
"Bijzonder.. Volgens mij komen Jongens niet zo vaak in de meiden wc.. Tenzij je graag opgemaakt wil worden Manuel?" vroeg Mariël grijnzend. Niet dat ze zelf opgemaakt was of zo.. "Ook Hallo Chantal!" Zei ze toen Ze Chantal zag. "Bijzonder GEzelschap vandaag."
|
|
|
Post by admin. on Jul 6, 2007 14:57:10 GMT 2
"Wat is er zo bijzonder hieraan? Tijdens Voorspellend Rekenen was het bijna hetzelfde, hoor" zei Chantal, terwijl ze haar wenkbrauw optrok. Ze veegde een pluk haar uit haar gezicht en zuchtte. "maar Manuel, ik begrijp nog steeds de bedoeling hiervan niet. Leg eens uit"
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 6, 2007 16:07:23 GMT 2
Shinami liep ook de wc's in. "Eh..oke" mompelde ze toen. Ze keek naar iedereen die er was. Een aantal kende ze natuurlijk maar de jongen was totaal onbekend voor haar. "het lijkt net of we gaan theeleuten, wat ik haat" kort grijnsde Shinami maar keek toen de mensen kort aan die ze niet kende.
|
|