|
Post by Merel on Dec 21, 2007 18:00:06 GMT 2
Steve ging weer overeind zitten en keek haar stomverbaast aan. "De vákántíé vergeten? Ooh Tifa! Dat is wel héél erg erg!" Zei hij en keek haar echt verbaast aan. Hoe kon je de vakantie nou vergeten?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 18:02:39 GMT 2
"Gehehehe...sorry, door gezelligheid vergeet ik wel eens dingen hoor" Ze keek nog steeds naar het plafond maar keek toen richting Steve. "Staar me niet zo aan, straks krijg ik een gigantische lachbui" zei ze grinnikend.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 18:08:21 GMT 2
"Nou van mij mag je.. Maar wie vergeet de vakantie nou?? Ben je wel wakker?" Vroeg hij toen en grinnikend ging hij met een hand voor haar gezicht langs alsof ze aan het staren was.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 18:14:40 GMT 2
Ze schudde haar hoofd "nee,niet bepaald eigenlijk" Ze had het over dat ze nog niet bepaald wakker was. Tifa rekte zich eventjes uit "Oke,nu ben ik wel helemaal wakker" zei ze met een lichte grijns.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 18:19:17 GMT 2
Steve grinnikte. "Oke, als je echt wakker bent.. Wat is het dan nu?" Vroeg hij plagend en keek haar grijnzend aan. Al kon ze een kieteldood verwachten als ze het nu fout zei.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 18:20:51 GMT 2
"Wat bedoel je met wat is het nu? Dag,tijd? Dag: december de 21ste en het is avond of nog iets anders?" vroeg ze. Ze keek hem vragend aan, hij kon veel dingen bedoelde met wat is het nu.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 18:32:32 GMT 2
Steve lachte en kietelde haar alsnog. "Nee het is VAKANTIE!! Dat bedoel ik!" Zei hij lachend terwijl hij haar kietelde.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 18:35:48 GMT 2
"Nee! Niet kietelen!" riep Tifa lachend maar wegrollen was ditmaal geen optie want daar lag Chester nu. Ze probeerde zijn polsen vast te pakken om hem zo weg te halen maar de eerste poging mislukte.
|
|
|
Post by Merel on Dec 21, 2007 19:38:07 GMT 2
Steve lachte en hield na een tijdje toch op met kietelen. "Nog een keertje dan.. Wat is het nu?" Vroeg hij en keek haar grijzend aan. Chester vond het allemaal een beetje raar en stond daarom op en ging ergens in een vensterbank zitten en rolde zich daar weer op.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 21, 2007 19:45:53 GMT 2
Tifa haalde diep adem om niet meer te lachen en antwoorde uiteindelijk "Vakantie" vervolgens liet ze zich neerploffen op de kussens en glimlachtte. Ze keek even naar Chester en mompelde iets dat leek op "Tja..dat vondt de kat ook iets minder"
|
|