|
Post by Merel on Dec 14, 2007 20:37:24 GMT 2
Steve dacht ook ineens weer aan het Gala. "Heb je wel zin om met mij naar het gala te gaan?" Vroeg hij aan haar en keek haar aan. Hij hoopte van wel. Ach vast wel.. Maar dan moest hij ook eens een goed pak kopen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 15, 2007 13:51:40 GMT 2
Tifa knikte "Tuurlijk wel!" Ze kwam een beetje overeind "Maar wanneer is het ook alweer? Of wanneer begint het? Ik moet nog wel een jurk halen en jij vast een net pak?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 16, 2007 21:57:21 GMT 2
Steve grijnsde even breed en dacht toen na. "Geen idee, vast rond kerst gok ik zo.. En inderdaad ik moet nog maar eens even opzoek gaan naar een net pak.. Weet misschien wel een goede zaak ervoor." Mompelde hij bijna meer tegen zichzelf dan tegen Tifa.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 17, 2007 18:46:46 GMT 2
Ze knikte "Hm...ik moet die boeken toch maar even wegtoveren" Met een tik met haar toverstok op haar spullen verdwenen deze en stonden netjes naast mekaar op een plankje bij haar bed. De veer en de inkt stonden er netjes naast, zoals ze het had gewilt.
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 18:48:39 GMT 2
Steve keek naar de spullen toen ze verdwenen. "En toen waren ze veilig op geboren. Tenminste als het niet gaat hoe het bij mij normaal gesproken gaat." ZEi hij en grinnikte even bij de gedachte daaraan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 17, 2007 19:32:24 GMT 2
"Gelukkig wel, netjes op een plank naast mijn bed, althans..ik hoop niet dat ik het inktpot verkeerd heb verplaatst" Ze haalde haar schouders op "maakt niet uit, met nog een tik is mijn bed desnoods weer inktvrij"
|
|
|
Post by Merel on Dec 17, 2007 19:39:02 GMT 2
Steve grinnikte. "Tja, maar als ik dat moet doen dan ligt het meestal door de hele slaapzaal, als het tenminste bij de slaapzaal is gebleven. En al zou het netjes lukken. Met de jongens die bij mij op de slaapzaal slapen.. Ligt het toch zo weer overal." ZEi hij en ging iets verzitten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 18, 2007 16:04:48 GMT 2
"Hmm..misschien de plakspreuk? Dan blijft alles staan en denken ze dat het met lijm of dergelijke vastzit of met een kleine vloek" Ze ging zelf ook weer rechtop zitten en keek naar buiten toe. De lucht was al compleet bezet met sterren en een mooie volle maan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 18, 2007 16:10:53 GMT 2
Steve grinnikte. "Moet ik het alleen zelf ook los kunnen krijgen nietwaar? Dus dan moet ik eerst boeken goed laten verdwijnen, dan vastplakken en later weer losmaken? Gedoe zeg." Zei hij grinnikte en keek ook naar buiten.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 18, 2007 16:19:24 GMT 2
"Heel gedoe, dus laat dat maar achterwege" Ze richtte haar blik weer op Steve "Het verbaast me eigenlijk dat de lucht vol met sterren zit"
(sorry, inspaloos)
|
|