|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:17:13 GMT 2
"Mmm.. nou vooruit dan maar, omdat je het zo lief vraagt.." Zei hij met een glimlach en sloeg weer een arm om haar heen dat lag voor hem iets prettiger. "Lig je lekker?" Vroeg hij grijnzend.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 18:24:03 GMT 2
"Waarom zou ik niet lekker liggen? Je bent een prima persoon om tegenaan te kruipen hoor" Ze glimlachtte eventjes en kon hem nog net aankijken aangezien ze met zijn gezicht naar zijn borstkas lag.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:27:15 GMT 2
Steve grinnikte. "Oke, ik ben gepromoveerd tot kussen wou je zeggen." Zei hij terwijl hij nu ook wel weer lekker lag. Hij had er totaal geen last van dat Tifa half bovenop/tegen hem aan lag, lag best wel lekker.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 18:28:21 GMT 2
Ze knikte eventjes "Zoiets,maar je bent wel iets liever dan kussens met knoopjes,want er zijn duizende soorten kussens,in alle maten,kleuren,vormen en met knoopjes!" Waar ze het vandaan haalde wist ze niet eens.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:29:53 GMT 2
Steve lachte. Hoe verzon ze het ook. "Oke en wat voor een kussen ben ik.. Welke kleur, welke maat, welke vorm en wel of niet met knoopjes of andere dingen die soms aan kussens zitten.. En van welke stof!" Verzon hij nog allemaal ter plekke.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 18:32:19 GMT 2
"Ehm.. je bent groter dan een normaal kussen,iets van 4x keer zo groot,gok ik, je bent zacht,maar liever,je hebt geen knoopjes want je hebt daarvoor kleren,tenzij je een knoopjeskussen wilt zijn,maar die zijn niet comfortabel, je bent de kleur van je kleren want iets anders kan ik niet verzinnen" Tifa grijnsde eventjes "En nu ik,wat voor kussen ben ik?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:34:34 GMT 2
Steve grinnikte. "Jij? Jij bent een heel klein en schattig kussensje waar je heel lekker tegenaan kan liggen en goed mee kan knuffelen. De kleur van je kleren, maar wel heel mooi. Geen knoopjes of harde dingen ofzo, maar heel zacht.. " Zei hij grijnzend en vroeg zich af waar het in hemels naam vandaan kwam.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 18:37:05 GMT 2
Eventjes grinnikte ze "Ik ben dus deels een teddybeer,zou je kunnen zeggen" Tifa hoorde nog ergens Chester grinniken. "Heb je nog iets meegemaakt de laatste tijd?"
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 18:43:47 GMT 2
"Wel míjn teddybeer." Zei hij grijnzend. "Mm.. Niet echt veel.. Leven is een beetje saai aan het worden.. Jij?" Vroeg hij en keek haar aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 18:49:26 GMT 2
"Niet bepaald, veel huiswerk, lessen, weinig tijd voor iets anders, ik heb zelfs nog niks voor het kerstgala, dat komt(?)" Ze haalde eventje haar schouders op "Klopt,ik ben jou teddybeer"
|
|