|
Post by Merel on Dec 14, 2007 15:33:28 GMT 2
Chester spinde eerst wat, sprong van haar schoot en ging ergens anders liggen, alsof hij nooit had geslapen. Steve grinnikte even. "Goede.. -eeh-" Hij keek even op zijn horloge. "Avond het is 18 minuten over 10 's avonds om precies te zijn." Zei hij met een glimlach en rekte zich voorzichtig ook wat uit.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 15:39:06 GMT 2
"En ik denken dat het al voorbij middernacht is" Ze glimlachtte eventjes en verplaatste zich op de kussens aangezien alles pijn ging doen door het liggen. Tifa keek even naar Chester die ergens anders ging liggen en toen weer naar Steve.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 15:49:04 GMT 2
"Valt mee, valt mee.. Hoe laat zijn we eigenlijk in slaap gevallen?" Vroeg hij zich ineens af. Hij kon het zich zo gauw niet meer herinneren. "Alles goed?" Vroeg hij en keek hij grijnzend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 15:52:57 GMT 2
Tifa haalde haar schouders op "Werkelijk geen idee" Ze gaf hem een zachte stomp en vervolgde "Tuurlijk is alles goed" Ze liet zich weer neerzakken op de kussens maar de slaap was verdwenen. Gelukkig.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 15:58:41 GMT 2
"Ik ook niet. Aaauw!" Vroeg hij en wreef even over de plek waar hij een stop kreeg. "Waar was die goed voor? Gaan we vechten? He he gaan we vechten?" Zei hij en begon haar te kietelen in plaats van haar te stompen ofzo.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 16:07:02 GMT 2
Meteen moest ze lachen "Nee,nee,genade,ik kan daar niet tegen" Ze probeerde bij hem weg te rollen wat haast niet lukte omdat hij haar kietelde. Na de dagen dat ze mekaar niet hadden gezien wist hij nog steeds waar ze niet tegen kon.
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 16:56:38 GMT 2
"Weet ik daarom!" Zei hij grijnzend maar stopte na nog even door te zijn gegaan toch. "Oke sorry dat móést gewoon heel even, zo'n leuke prooi ben jij daarvoor." Zei hij lachend en ging weer liggen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 16:58:04 GMT 2
"Een leuke prooi? En bedankt" zei ze lachend maar liet ze ook weer neervallen. Huiswerk kwam er niet van en ze had geluk dat het pas een week later af moest zijn. "in ieder geval kan niets en niemand ervoor zorgen dat ik weer in slaap val"
|
|
|
Post by Merel on Dec 14, 2007 17:18:01 GMT 2
"Ow ik krijg jou wel in slaap hoor, met wat hulp en mijn geweldige zangkunsten." Zei Steve grijnzend en ging wat anders liggen waardoor de kussens behoorlijk verschoven. Hij keek haar grijnzend aan.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 14, 2007 17:25:00 GMT 2
Tifa schudde haar hoofd "Maar dat doe je maar als ik wél wil slapen, ik wil niet meer slapen" Ze kroop wat tegen hem aan,hij was warm en een goede steun(XD)
|
|