|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:48:45 GMT 2
"Ik jou ook heel erg!" Zei hij en omhelsde haar nogmaals. "Nou dan gaan wij toch lekker niksen? Is niet zo moeilijk hoor." zei hij grijnzend en vond dat idee eigenlijk ook wel leuk, aangezien hij echt totaal geen zin had in iets te doen. Vandaar dat hij eigenlijk ook gitaar speelde, dat was altijd lekker rustgevend en gezellig.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 18:56:54 GMT 2
Tifa lachtte "Niksen is inderdaad niet moeilijk,maar moeten we dan geen kussens hebben? Ik hou niet zo van een harde vloer om op te zitten" Ze keek naar de sterren buiten maar richtte haar blik snel weer op Steve.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:59:27 GMT 2
"Nou die kunnen we zo toveren hoor." Zei hij grijnzend en toverde wat stoelen te voorschijn terwijl hij vergat z'n toverstok te pakken, die hij eigenlijk ook niet nodig had. "Nog een voorkeur kwa kleur of dat niet?" Vroeg hij, het waren nu simpele blauwe kussens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:03:36 GMT 2
"Kleur maakt me eigenlijk nooit iets uit,tenzij het grijs is,die kleur is gewoon iets minder" zei ze terwijl ze zich liet neervallen op een aantal kussens. "Werkelijk,ik zou zo in slaap kunnen vallen" Met een glimlach keek Tifa naar Steve. "Van wie is trouwens die kat?" Ze wees op de kat die in een hoekje lag te slapen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 19:05:52 GMT 2
"Oké" Zei Steve met een glimlach waarnaar alle kussens een andere kleur kregen, behalve grijs. Hij plofte naast haar neer op de kussens en sloeg een arm om haar heen. "Die kat?" Vroeg hij en knikte naar Chester. "Die kat is van mijn Broertje Brian waar ik een tijdje op pas."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:10:48 GMT 2
"Lief beestje,denk ik..Hij slaapt die wie weet kan hij ook aanvallen" Ze ging zachtjes tegen hem aan liggen aangezien hij een arm om haar heen had geslagen. Met een hand plukte Tifa aan een rood kussentje. "Ligt wel comfortabel hoor"
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 19:14:31 GMT 2
"Hij is wel lief, behalve als hij wegloopt." Zei hij glimlachend. Chester had namenlijk wel af en toe de neiging weg te rennen en zich te verstoppen. "Best wel he, Lang leve Kussens!" Zei hij grijnzend en zakte nog wat verder weg in de kussens.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:18:17 GMT 2
Tifa glimlachtte "Ik ga me ogen maar niet sluiten,want dan val ik zo in slaap" Werkelijk had ze al een aantal dagen slecht geslapen. Waarschijnlijk omdat ze in slaap viel waar ze ook was en niet eens in haar bed.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 19:20:34 GMT 2
"Van mij mag je.." Zei hij en aaide haar over haar arm. "Ik waak wel over jou hoor!" Zei hij met en glimlach en keek opzij. Hij had opzich nog wel goed geslapen ook nog, maar slapen vond hij nooit echt moeilijk.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 19:30:39 GMT 2
"maar dat is ongezellig..toch?" Even keek ze hem vragend aan en rilde kort toen ze over haar arm geaait werdt. Ze rilde soms bij zo'n aanraking maar dat was enkel omdat het fijn was. Ze glimlachtte eventjes en sloot haar ogen voor enkele secondes.
|
|