|
Post by Merel on Dec 13, 2007 17:35:36 GMT 2
Steve zat tegen de rand van de astronomie toren aan. Hij had zijn gitaar bij zich en speelde zacht een deuntje. Eigenlijk hoopte hij nu dat hij Tifa weer eens zou zien. Dat was al zó lang geleden! Chester, de kat van Brain, rende vrolijk rondjes op de toren. Steve keek naar het beestje en grinnikte.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 17:49:02 GMT 2
Met haar armen vol met boeken en perkament liep ze de trap op, een stom ding als huiswerk waar ze zoveel dingen voor nodig had. Ze vondt het onzinnig maar kon er niet echt veel aan doen. Met haar voet kreeg ze net de deur open en liep ze naar binnen. Bijna struikelde ze en enkele perkament bladen vlogen uit haar handen. Eventjes zuchtte ze en merkte Steve op. Met een verbaast gezicht liet ze haar boeken vallen en gaf hem een knuffel van blijheid.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 17:52:44 GMT 2
Steve legde net zijn gitaar weg om diegene die binnenkwam te helpen toen hij merkte dat het Tifa was. Grijnzend omhelsde hij haar ook tilde haar op en draaide met haar een rondje. Hij gaf haar een zoen. "Leuk je weer eens te zien!" Zei hij vrolijk.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 17:57:44 GMT 2
Ze glimlachtte van oor tot oor "Zeker wel leuk! Ik was alsmaar druk met huiswerk en had geen tijd voor vrienden of mijn vriendje" Tifa keek naar haar spullen die nu her en der over de vloer verspreidt waren. "Oke,ik kan ook té blij zijn,vindt je ook niet?" Ze liet hem nu rustig los,zodat hij niet zou stikken in nog een omhelsing.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:00:08 GMT 2
"Ik heb je zo ie zo weinig gezien.. Je verstopt je gewoon!" Zei hij plagend. Ach hij was gewoon te blij dat hij haar weer eens zag. "Moet ik even helpen met alles verzamelen?" Vroeg hij met een blik op haar spullen die overal en nergens lagen. "Ach valt wel mee hoor, blij zijn is alleen maar goed vind ik, beter dan boos of verdrietig."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 18:02:02 GMT 2
Tifa knikte eventjes "Tja,daar heb je gelijk in,vraagje,waar zou ik me moeten verstoppen?" Vervolgens ging ze met een glimlach haar spullen bij mekaar te rapen. Eerst het perkament,voordat dat straks weg zou waaien of in ieder geval kapot zou zijn. 'Wat doe je hier eigenlijk? Ik had niemand verwacht hier" Ze keek hem met een stralend gezicht aan.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:05:34 GMT 2
Steve dacht na en begon haar maar te helpen met spullen pakken. "Je had je -- uuh -- in je leerlingen kamer kunnen verstoppen, of in elke behalve die van Griffoendor.. Anders.. Geen idee.." Zei hij terwijl hij een aantal boeken en papieren stapelde. "Gewoon wat rustig gitaar spelen.. jij kwam hier voor... Huiswerk?" Vroeg hij grijnzend aan haar, en keek even naar de stapels boeken.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 18:08:38 GMT 2
"Ja..huiswerk,moet de sterren gaan tekenen en de benamingen erbij zetten,daar ben ik niet snel mee klaar" Ze legde de stapel die ze zelf beet had tegen de muur. "maar ik heb er al helemaal geen zin meer in,omdat ik jou zie" Tifa glimlachtte even probeerde een ster te maken van een stukje perkament door enkel te vouwen.
|
|
|
Post by Merel on Dec 13, 2007 18:11:22 GMT 2
Steve keek naar Tifa, en volgde haar voorbeeld en zette die ook tegen de muur aan naast de andere. Hij grijnsde. "Ach ik kan.. hélpen." Zei hij grijnzend. "Maar dat hoeft niet, we kunnen ook gewoon, gezellig gaan zitten en voorlopig lekker niksen." Stelde hij grijnzend voor.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Dec 13, 2007 18:44:43 GMT 2
Tifa keek op bij het woord lekker niksen. "Ja! Lekker niks doen,daar heb ik wel even zin in" Ze legde de ster weg die ze net had gevouwen en keek eventjes uit het raam. "maar je kan zeggen,dat ik je behoorlijk heb gemist"
|
|