|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 23:58:25 GMT 2
Ze grinnikte. "Maar het maakt niet uit. Ik red me wel, ik heb Youna. Familie en vrienden" Ze ze nadenkend. Daarna keek ze weer naar Teddy. "Wie is je zus dan?" Ze beet kort op haar lip. "Misschien meent ze het niet zo, misschien zit er meer achter verscholen dan dat je denkt" Ze haalde haar schouders op. "Maar daar heb ik geen verstand van..." Mompelde ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:59:56 GMT 2
Teddy snoof. 'Shirie AShinta. Je weet wel, mevrouw perfect.' Hij schudde zijn hoofd. 'Ik snap helemaal niks van haar. Ik vind haar doodeng en.. we hebben gewoon helemaal niks gemeen. Ze is zo... bah.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 23, 2007 13:07:52 GMT 2
Ze schudde lachend haar hoofd. "Ze is mijn beste vreindin. Het is omdat ze het niet gelooft, ze begrijpt het niet. Net zoals jij dat doet. Daarom doet ze zo. En het is andersom ook zo, dat jullie niks van elkaar snappen" Zei ze nadenkend. "Jullie moeten elkaar wat tijd gunnen, ga anders naar Lupin toe" Dit flusiterde ze haast. Ze aaide Youna. "Maar, het is je eigen keuze" Haar blik gleed weer terug naar voren.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 14:11:51 GMT 2
Teddy keek haar verbaasd aan. 'Je best vriendin?' Hij trommelde even met zijn vingers op de reling. 'Kun je me... misschien eits over haar vertellen? Ergens, denk ik dat zij nu naar mijn vader toe is. IK weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 14:23:59 GMT 2
Ze knikte. "Ja, ze vind zich soms nogal té perfect. Flirt graag met jongens en is af en toe arrogant. Of nouja tegen mensen die ze niet mag, of irritant vind. Als je haar uiteindelijk als geode vriendin kent. Is ze heel anders, ze heeft dan een hart van goud. Misschien moet je maar naar je vader toe gaan. En kan hij jullie helpen" Ze grijnsde naar hem terwijl ze Youna nog steeds zachtjes aaide. De kat lag spinnend in haar armen. En genoot van de aandacht.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 14:29:19 GMT 2
Teddy zuchtte diep en schudde zijn hoofd. 'Misschien... dat was wel het beeld dat ik van haar ahd inderdaad...' Hij staarde in de verte en zag opeens een beest aankomen vleigen. Zacht landde de uil op de reling n sta zijn poot met het briefje uit naar Tatyanna.
Hey Schat,
Ik heb erg vreemd nieuws. Ik zou graag je mening horen, want om eerlijk te zijn ben ik nogal in de war. Heb je tijd? Anders wacht ik wel...
xxx Shirie
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 14:35:09 GMT 2
Ze keek even anar Teddy en legde haar hand op zijn arm. "Het komt goed, echt waar" Ze grijnsde terwijl ze daarna even vooruit staarde. Toen ze een uil zag keek ze er even verbaasd naar. Ze zag dat het voor haar was. Ze pakte de uil op, en haalde het papiertje eraf. Ze las het en keek naar Teddy. Ze grabbelde een veer uit haar zak. En zocht ook wat inkt. Burtaal zocht ze in Teddy zijn zakken. En haalde er een inktpot uit. Ze maakte deze oepn en doopte haar veer erin. Op de achterkant begon ze te schrijven. En ahd ondertussen de uil neergezet.
Heey lieverd,
Haha, gaat het over een broertje die nu hier naast mij staat? Ik heb het van Teddy gehoord. En als het wat anders is, dan vertel je het maar gewoon. Ik ben nu(met Teddy) op de astronomie toren. Misschien kan ik helpen? Of kunnen jullie beide praten. Ik hoor het wel.
Kusjes, Tatje
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:45:50 GMT 2
Teddy staarde haar verbijsterd aan, maar glimalchte toen. Hij keek over haar schodeur wat ze schreef. 'je.. je wil toch niet dat ze hier komt, of wel? Dat is wel erg vroeg! Ik bedoel... ik weet het pas net!'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 19:48:00 GMT 2
Ze grinnikte. "Het komt wel goed, ik weet wat ik doe. En, wat valt er te verliezen?" Ze keek over haar schouder naar hem. Ze bond het perkament aan de uil vast, en liet hem wegvliegen. "Ze zou nog verbaasd staan van me" Ze draaide zich om. "Maarja, ik ben toch maar iemand die je niet aardig vind, dus. Ik kan ook gaan" Ze keek hem speels aan.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 19:56:39 GMT 2
Teddy keek haar vragend aan. 'Hoe kom je daar nou bij? Ik heb niks tegen jou. Jij hebt een hekel aan mij, niet andersom. I ken je niet, hoe kan ik je dan niet mogen?' HIj staarde even naar de uil die wegvloog en zweeg. VErbijsterd keek hij toe hoe de uil een minuut later alwe4er terug kwam. 'Hoe snel schrijft zij...'momplede hij.
Hey schat,
nou, ik kan jou oook nooit verrassen. Het klinkt alsof je het verstandig vind dat ik met hem ga praten. Misschien moet ik je raad maar opvolgen. Kijk maar achter je.
xxx Shirie
Grijnzend stond Shirie in de deuropening. Ze kon meer dingen snel dan alleen schrijven.
|
|