|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 21:15:11 GMT 2
Ze duwde zacht de deur open, zodat ze buiten stond. Ze was warm aangekleed. Het was nogal koud. Tatyanna haalde diep adem. En werd gevolgd door Youna, haar mooie kat. Ze deed haar armen over elkaar. "Wat heb je me toch aangedaan Davis" Verzuchtte ze. Ze leunde tegen de reling aan. Ze huilde gelukkig niet meer. Het enigste was ze nog had, waren vragen. Waarom hij daar bleef, en haar pijn deed. Ze wist dat hij het niet wou, dat voelde ze.
Ze keek naar Youna, die ze uiteindelijk oppakte. Ze zuchtte nu diep. "Gelukkig heb ik nog vrienden en jou" Glimlachte ze. "En familie" Voegde ze eraan toe. Ze kreeg een kopje van Youna. Het was het liefste beest ter wereld vond ze.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:28:45 GMT 2
Hij rilde van top tot teen. Het was belachelijk. Het kon niet... Hij stapte de toren in en sloeg zijna rmen om zich heen. Hij had het koud, maar niet omdat het fris was. Hij droeg zelfs een vest, zeldzaam voor hem. Opeens zag hij een meisje. Hij liep op haar af, niet wetend wie ze was. 'Haaj. IS alles goed? Leuke kat.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 23:32:33 GMT 2
Ze verstijfde toen ze geluid hoorde. En daarna een stem. "Dankje" Ze draaide haar hoofd ietsjes, gevolgd door haar lichaam. Ze keek naar degene die tegen haar praatte. En slikte toen. Hier had ze helemaal geen zin in. "Oh, jij" Mompelde ze, terwijl ze zich terugdraaide. Youna keek naar de jongen en spinde zachtjes.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:35:33 GMT 2
Teddy keek haar verwonderd aan. 'Zo, wat een begroeting... Nou, dan vraag ik wel niet verder.' Hij haalde zijn schoduers op en ging tegen de leuing aan staan, tewijl hij met een ahnd de kat aaide. Het kon gewoon niet. Hoe kon zij zijn zus zijn...
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 23:40:54 GMT 2
"Ja, en?" Ze keek opzij. Youna gaf de hand van Teddy kopjes. "Het is neit echt het juiste moment dat je komt" Zei op gedempte toon. En dat was de waarheid. Ze keek naar beneden.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:45:36 GMT 2
Teddy zuchtte. 'het spijt me dan. Het was neit de bedoeling iemand te storen. het was eigenlijk helemaal neit de bedoeling iemand te zien. Ik wilde... alleen even alleen zijn.' Hij wendde zijn hoofd af. Hij wist nog steeds neit of hij blij was me het nieuws of niet.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 23:46:57 GMT 2
Ze grijnsde zwakjes. "Dan ben je niet de enigste" Ze keek weer naar hem. "Wat zit jou dwars dan?" Zei ze, ze aaide Youna even. ze was toch wel benieuwd. "Maa rje heoft het niet te vertellen" Ze keek weer naar voren.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:49:18 GMT 2
Teddy schudde zijn hoofd. 'nee, ik weet dat ik het neit hoef te vertellen. maar jij mag me toch al niet, dus ik weet al hoe je gaat reageren.' Hij zuchte diep. 'Ik dacht dat ik alleen was overgebleven. Ouders dood, enigskind, maar nu blijk ik, behalve een levende vader, ook nog eens een zus te hebben. Halfzus of zus, ik heb geen idee.'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 22, 2007 23:52:40 GMT 2
"Aha, dus je kent me al" Zei ze grijnzend. Ze luisterde terwijl ze daarna haar mond opendeed om wat te zeggen. Die al snel weer dicht ging. Ze dacht even na. "Dat is goed nieuws, of juist niet... Het is maar hoe je het bekijk" Zei ze zachtjes. "IK zou het mijne ook wel vertellen" Ze aaide Youna. "Mijn vriendje heeft het uitgemaakt, en blijft in Griekenland. Voor altijd. Maar hij houdt nog van me, dat voel ik. En ik hou van hem. Maarja, ik moet mezelf eroverheen zetten" Zei ze, terwijl ze haar schouders ophaalde.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 22, 2007 23:56:13 GMT 2
Teddy keek naar haar en schudde zijn hoofd. 'Hij heeft je laten gaan? Wat een idioot. Ik zou mijn vriendin nooit achterlaten. Ik zou haar meenemen of blijven... in elk geval zorgen dat ik haar nooit kwijt raakte. Ik ken je vriend neit, maar ik weet zeekr dat hij nog steeds van je houdt.' Ondaks dat het hem aangreep, leidde het zijn gedachten neit alng genoeg af. Hij zuchtte. 'Het zou goed kunnen zijn, maar ze haat me. Ze is arrogant en... ik weet eht niet. Volgens mij hebben we niks gemeen. Dan heb ik familie en dan moet zij het zijn...'
|
|