|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 20:12:58 GMT 2
"Moet je maar kijken hoe je reageert meneertje Teddy" Ze gaf heme en zacht duwtje. "EN ja, maar dat is nu wel over denk ik" Ze beet zachtjes op haar lip. En keek naar de uil die neerdaalde. Al snel keek ze achterom. Ze liep naar Shirie toe en omhelsde haar stevig. "Heey Lieverd!" Ze grinnikte. "Kan je vliegen?" Ze liet haar weer los en keek om. "Tja, hij lijkt op je, en toen hij ermee aan kwam. Tja" Ze haalde haar schouders op.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 24, 2007 20:57:54 GMT 2
Shirie omhelsde haar en lachte. 'Ik heb zo mijn maneiren,'grinnikte ze en knipogde. Ze keek over haar schouder naar teddy en knikte. 'Ik weet het. het was mij ook al opgavellen dat we... op sommige vlakken op elkaar lijken. Ik heb mijn vader ernaar gevraagd. Volgens hem was mijn meoder een vergissing, een jaar voor hij met zijn -ze knikte naar teddy- meoder ging.' Ze haadle haar schoduers op. Teddy staarde haar verbijsterd aan, met open mond. 'Hoe beweeg jij zo snel?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 24, 2007 21:04:42 GMT 2
"Achja, ik heb hem even wat over je verteld. Maarja ik denk dat je dat zelf maar moet doen" Ze knipoogde even. Daarna ging ze op de reling zitten en keek van Teddy naar Shirie. "Nou, toe maar. Of moet ik jullie handjes vasthouden" Ze girinnikte.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 25, 2007 13:57:18 GMT 2
'Mijn handje vast houden? Hou toch op ik ben een grote meid,'grijsnde Shirie en ze schudde arrogant haar haren naar achter, zodat ze over haar schodeurs heen golvden en grinnikte toen naar Teddy. Die probeerde ook te grijnzen, maar het werd meer een verlegen grimas. 'Je mag mijn handje vasthouden..'lachte hij. Shirie barstte in alchen uit. 'J hebt wel min eerlijkheid,'glimalhte ze. 'Misschien wordt het toch iets. Mijn.. onze vader zei, dat jij mijn kerstcadeautje voor dit jaar bent.' Ze kon een lach neit odnerdrukken. Teddy glimlachte. 'En wat ben jij dan?'
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 28, 2007 12:25:00 GMT 2
Tatyanna trok een wenkbrauw op maar grinnikte toen. Ze keek heel even om, om van het uitzicht te genieten. De wind speelde wat met haar haren. En ze was heel even weg van de werkelijkheid.
|
|
|
Post by greenlightning on Dec 29, 2007 15:14:42 GMT 2
'Ik ben je ergste nachtmerrie,'grijnsde Shirie kwaadaardig en lachte toen weer. 'Toch tatje? Ik ben het ergste wat je kan overkomen.' Teddy grinnikte. Hij had haar sneller door dan hij had verwacht. Veel toneelspel en grappen, je moest door haar act heenkijken en zien wat je aantrof. Wat hij zag beviel hem wel.
|
|
|
Post by \\ Jess' on Dec 29, 2007 15:50:47 GMT 2
Ze hoorde het hele gesprek niet, ze was even weg van aarde leek wel. Ze zuchtte en streek weer een pluk uit haar gezicht. Naar een tijdje keek ze weer om en keek van Teddy naar Shirie.
|
|