|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 15:22:35 GMT 2
Joey legde een hand op zijn schouder. 'Sorry, ik wilde niet... Het gaat nu goed met haar. Ze moet aansterken en veel rusten. Natuurlijk traint ze weer gewoon elke dag, net doen alsof er niks aan de hand is...' Hij dacht even na. 'ik wilde je wat vragen. Ze.. ehm.. heeft een ahrtziekte zeg maar. Stel, dat je ziet dat ze heel verdrietig is.. dat zie je aan haar ogen. Die kunnen bijna zwart worden. Laat haar dan huilen alsjeblieft, of laat haar praten. Als ze zich dan afsluit van mensen, dan... noujah... dan begint haar ahrt te bleoden en kotst ze bloed enzo... Dus ehm...' Hij wist neit zeker of Shirie er erg blij mee was dat Tom dit nu wist, maar hij wilde dat het nooit meer zo ver zou komen.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 29, 2007 16:17:35 GMT 2
Tom knikte "Dat beloof ik, ik zal haar laten praten en huilen als haar ogen weer zwart worden" even glimlachtte hij. "Het maakt niet uit, ik wou alleen weten wat er was... ik gedroeg me namelijk stil en afstandelijk omdat ik niks hoorde" Hij keek op en glimlachtte opnieuw. "Je moet wel een hele goede vriend van haar zijn dat je dit weet"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 29, 2007 16:33:53 GMT 2
Joey grijnsde voor eht erst echt. 'Ik ken haar al sinds we zeve zijn. We zijn... zo goed als een tweeling. De vriendschap gaat dieper dan broer en zus. We praten in koor, hoeven niks te zeggen om elkaar te begrijpen en vertrouwen elkaar alles toe.' Hij dacht na aan de kleine en Shirie, maar zag onwillekeurig eht beeld van een stervende SHirie voor zich. Hij zuchtte diep. 'Ik heb Shirie al eerder een keer bijna dood zien gaan hierdoor. Het was door haar moeder. Ze maakte haar uit voor de vreselijkste dingen. Ze hoopte dat Shirie nooit was geboren, het was haar schuld dat haar vader was weggegaan en weet ik het. Het was verschrikkelijk. We hebben haar nog ent kunnen redden.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 30, 2007 13:12:48 GMT 2
Voor het eerst wist Tom even niks te zeggen. Een moeder die je de huid volschelde en wensde dat je nooit was geboren was wel erg hard. "Waarom doet eens mens een ander eigenlijk pijn? Een vraag waar je verschillende antwoorden op hebt en er mischien geen op kan vinden" zei hij toen. Als hij Bill niet meer zou zien zou hij zich voor eeuwig opsluiten. Zonder hem,als tweelingsbroer,kon hij dus echt niet leven.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 30, 2007 20:12:02 GMT 2
Joey zuchtte. 'Arcy, Shiries moeder... is gewoon in de war. Ze is twee keer gescheiden, heeft vele exen en toen Shiries vader haar verliet, zonder te zeggen waarom, gaf ze Shirie daar de schuld van. Shirie was alles wat ze neit wilde. Ze was beter in zwerkbal, heel wat slimmer dan zij en knap, zoals je wel hebt gezien. Ook zijn haar ogen identiek aan die van haar vader. En heb je die strepen in haar bruine haar gezien? Die lichtere? Dat is dezelfde kleur als eht haar van haar vader. Arcy werd elke dag geconfronteerd met het kind van een man die haar achter liet, en haar in alles de baas was.' Joey schudde zijn hoofd. Woede en verdriet vroegen om voorang. 'Ze was gewoon jaloers.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 13:09:27 GMT 2
"Jaloers? op je eigen kind? Lijkt me vreselijk...en zeker als je overal de schuld van krijgt...Maar die lichtere plukken heb ik wel ontdekt, lupins dochter is ze toch?" Tom wist maar bepaalde dingen. Hij was er zelf achter gekomen dat ze een wolf in zich had. "Hopelijk komt alles weer goed met haar, maar mogen we haar bezoeken?"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 18:23:02 GMT 2
Joey glimlachte. 'Ze is inmiddels alweer terug. Ze weigerde te blijven in het ziekenhuis. Maar nu je het weet, dit is de reden waarom ze soms... zo vreemd reageerd. Alles in haar jeugd heeft haar een grote ego bezorgd, maar ook veel onzekerheid. Ze wil alles gewoon in eigen hand hebben. Doen wat ze zelf wil. Daarom...' Hij haalde zijn schouders op. 'Veel mensen snappen haar niet en vatten alles verkeerd op. Ze wil alleen maar... Zichzelf zijn.'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 18:25:50 GMT 2
"Iedereen wilt zichzelf zijn, soms lukt het en soms niet. Zoals ik,ik ben altijd mezelf hoe dan ook zei hij. Hij keek naar zijn gewaad "Oke..op vandaag na dan, ik draag meestal wijde broek en xxl shirts, mijn stijl zeg maar" legde hij snel uit. "Dus ze zit ergens in de leerlingenkamer ofzo? of buiten? Want ik wil gewoon even kijken hoe het met haar gaat"
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 19:09:05 GMT 2
Joey haalde zijn schoduers op. 'Ik weet neit wat ze nu aan het doen is. Ze hoort hier in de les te zitten, maar ze zegt dat dat tijdverspilling is. Ze is een rekenwonder. Ze heeft de lessen helemala neit nodig. Maar goed, het is lekekr weer. Ze zal wel buiten zijn ofzo... of in de ziekenzaal, dat zou me ook niks verbazen.' Hij dacht even na. 'Oh wacht, ik geloof dat ze iets met Terry Black ging doen!'
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 19:11:33 GMT 2
Tom knikte eventjes "Ik denk dat ik haar vanzelf weer zie, als ze zich mischien nog een stuk beter voelt" zei hij. Even dacht hij na "Of zou ze bezoek van iemand leuk vinden ookal gaat ze iets doen met een vriendin?"
|
|