|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 19:14:59 GMT 2
'Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Als ze je mag, dan kan je altijd komen, wie er ook bij haar is. dat maakt haar allemaal niet uit. Dus, ga maar gewoon. Terry is heel makkelijk. Ze is heel spontaan, dus dat komt wel goed.' Hij wierp even een bedachtvolle blik op Tom. 'Heb je gevoelns voor haar?' Subtiel... of niet. Hij moest eht weten. als dit een van Shiries speeltjes was...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 19:16:34 GMT 2
"Ehm.. ja maar dat mag ze nog niet weten..." mompelde Tom. "Dus niks zeggen oke?" Hij sloeg zijn boeken dicht en stopte die weg in zijn tas. Eerst maar dat pokke gewaad uitdoen.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 19:20:00 GMT 2
Joey knikte langzaam. 'heeft ze je gezoend? Op je mond en meer? Of... constant met je lopen flirten?' Hij haatte het als een jongen verliefd werd op Shirie, terwijl zij overduidelijk niks voor hem voelde. Hij wist dat Shirie op twee jongens viel... maar hij had de namen nooit gehoord.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 19:24:52 GMT 2
"Nog niks van dat alles, ze weet het niet van me...geloof ik, we zijn wel samen een keer naar de winkels geweest" zei Tom. De vragen overvielen hem een beetje. Maar dat deed Bill ook wel eens. "Ik ben een keer met haar wezen winkelen,een keer met haar en Bill gepraat en een keertje haar gered uit het bos..." legde hij uit.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 19:27:01 GMT 2
Joey glimlachte, eerst opgelucht, toen trionmfantelijk. Aha, dus dit was een van de twee. 'nou, mooi zo, houden zo. I ebdoel... voor nu dan.. ehm...' Hij wist niet zeker hoe hij het Tom moest uitleggen. Als ze hem al zo'n tijd kende en toch nog niks had gedaan.. dan was hij blijkbaar veel meer dan een speeltje. Dat was interessant...
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 31, 2007 19:28:34 GMT 2
Tom knikte kort, ookal snapte hij Joey niet echt goed. "Ik spreek je nog goed?" vroeg hij toen. Hij stond op en hing zijn tas over zijn schouder. Al die boeken ook.. maar hij moest toch wat leren.
|
|
|
Post by greenlightning on Jul 31, 2007 19:31:43 GMT 2
Joey knikte. Hij stond ook op, niet veel rustiger dan hij was geweest toen hij voor het eerst het lokaal binne kwm, maar wel een stuk meer tevreden. Hij had n een van de jonges, die blijkbaar niet wist van Shiries slecht players kant. Was dat eigenlijk wel goed? Hij besloot er niet meer aan te denken en vertrok.
|
|