|
Post by Merel on Jul 15, 2007 13:00:54 GMT 2
Steve grinnikte en knikte. Hij ging op de stoel naast haar zitten, en sloeg weer voorzichtig een arm om haar heen. Gelukkig was het donker in het lokaal, anders was Steve nu knalrood geweest. "Moet er best wel grappig uitzien.. Zo in een lokaal zitten.."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:11:58 GMT 2
"Eigenlijk wel ja, wat zouden ze zeggen als ze ons zo vonden?" vroeg ze. Ze legde opnieuw haar hoofd op zijn schouder. Zo kon ze vrijwel uren blijven zitten.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 13:17:18 GMT 2
"Weet ik niet.."Zei hij zacht. "Maar mij maakt het niks uit." Voegde hij eraan toe.. Hij leunde voorzichtig met zijn hoofd tegen de hare.. Dit mocht zo nog wel tijden doorgaan als het aan hem lag.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:22:06 GMT 2
Opnieuw glimlachtte ze, hoevaak kon ze blijven glimlachen? Deze hele avond was gewoon leuk en geweldig. "Maakt mij eigenlijk ook niet uit" zei ze toen zachtjes.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 13:36:01 GMT 2
Voorzichtig gaf Steve Tifa een zoen op haar voorhoofd.. Hij vond het geweldig dat zij, hem dus ook leuk vond. Hij keek naar haar en wachte op haar reactie.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:44:53 GMT 2
"Je bent lief" mompelde Tifa toen ze een zoen op haar voorhoofd kreeg van Steve. Nog steeds was ze wat verlegen maar liet het minder merken als eerst.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 13:48:18 GMT 2
"Jij bent veel liever hoor." Zei hij zacht tegen haar.. Hij was hier nooit echt goed in geweest, en vond het al knap dat hij überhapt was zei.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 13:54:59 GMT 2
Eventjes grinnikte Tifa "Dan zijn we dus beide lief" zei ze. Waarom was het moeilijk om elkaar wat meer te vertellen. Owja, Steve was haar eerste vriendje.
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 14:00:54 GMT 2
"Zo te horen wel ja." Zei hij lachend. Dit klonk best wel raar vond hij, aangezien het ook zijn eerste vriendje was.. "Maar ik denk dat jij de liefste bent die ik ken." ZEi hij zachtjes tegen haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:37:36 GMT 2
"Dus je familie is niet lief?" vroeg Tifa plagend. Kort prikte ze hem in zijn zij. Ergens hing een spin zijn web te maken aan het plafond. Het glinsterde in het halve donker.
|
|