|
Post by Merel on Jul 15, 2007 14:40:16 GMT 2
Steve maakte even een rare kronkel voordat hij antwoorde.. "Tuurlijk is mijn familie lief.. Maar lang niet zo lief als jij bent.." ZEi hij. WEl veel gezwijmel vond hij.. Was dat normaal?
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 15, 2007 14:51:45 GMT 2
"maak me niet aan het lachen, ik probeer serieus te zijn" zei Tifa lachend. Goed, het was hem gelukt om haar te laten lachen. Ze stond op "Zeg, ik hoor de muziek zelfs nog hier" wat wel wat vreemd was. Hadden ze het volume omhoog gegooid ofzo?
|
|
|
Post by Merel on Jul 15, 2007 20:50:55 GMT 2
"Maar ik was ook heel sirieus!" Zei Steve, en hij meende het, terwijl hij ook opstond en voor haar ging staan.. "Vind je de muziek er? Of wou je graag hier verder dansen?" Vroeg hij grijnzend..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 13:05:53 GMT 2
Tifa keek hem vragend aan maar haalde toen haar schouders op "Hier dansen, beneden zal het nog wel te druk zijn" Portretten in de gangen zaten zelfs mee te dansen (*zie het al voor me* XD)
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 17:35:35 GMT 2
"Dat was ook eigenlijk mijn bedoeling.. Hier samen.. Alleen wij twee.." Zei hij.. Er werd net een rustig nummer opgezet. Hij knielde voor Tifa.. "Zou ik deze dans van jou mogen?" Vroeg hij aan haar.
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 18:07:58 GMT 2
"ja hoor" zei Tifa, ze hield zich in om niet te lachen en er kwam een glimlach op haar gezicht. "Wel speciaal hoor, knielen en dan ten dans vragen"
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 18:16:03 GMT 2
"Speciaal voor een Speciaal iemand." Zei hij zacht. Hij stond op, maar durfde niet zo goed zijn armen om haar heen te slaan.. Voorzichtig sloeg hij zijn armen om haar middel, niet lager durfend..
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 18:19:04 GMT 2
Zelf legde Tifa haar armen om zijn nek en legde haar hoofd ernaast. "Is wel vreemd eigenlijk, ik heb nog nooit een vriendje gehad en nu moet ik aan alles wennen" niet dat, dat erg was dacht ze.
|
|
|
Post by Merel on Jul 16, 2007 18:22:20 GMT 2
"Ik moet anders ook behoorlijk wennen hoor." Zei hij grijnzend en durfde zijn handen iets lager te laten zakken en drukte haar zachtjes tegen zich aan.. Het voelde echt fijn.. Zo iemand te hebben, en vast te kunnen hebben, en houden misschien wel.. "Maar ik vind het eigenlijk wel fijn.."
|
|
|
Post by CherryOnTop on Jul 16, 2007 18:28:06 GMT 2
"Me to" mompelde Tifa, ze glimlachtte weer. Ze wou hem nog lang niet loslaten. Niet zolang de avond nog duurde. Even keek ze omhoog naar hem en gaf hem een kleine kus. Normaal durfde ze dit totaal niet,maar spontaanheid overheersde een beetje.
|
|